Gå til innhold

minst 24 seksuelle overgrep på svensk festival

Anbefalte innlegg

Fantastisk. Alle folkegrupper som utfører kriminalitet mer enn rundt dobbelt så ofte enn nordmenn er "hyperkriminelle". Det inkluderer mange grupper, morsomt nok også gruppen unge, norske menn. Unge, norske menn er hyperkriminelle, you heard it here first!

Det som er like fantastisk er at uansett hvor ille historier man kan lese om i media der invandrere er representert, så forsvarer du deres handlinger eller finner unskyldninger gang på gang.

Endret av eplerOGappelsiner
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Alle folkegrupper som utfører kriminalitet mer enn rundt dobbelt så ofte enn nordmenn er "hyperkriminelle". Det inkluderer mange grupper, morsomt nok også gruppen unge, norske menn. Unge, norske menn er hyperkriminelle, you heard it here first!

Det er relativt i forhold til hva man måler det oppimot. Menn er hyperkriminelle sammenlignet med kvinner.

Det bør ikke komme som noen overraskelse at det er mange kriminelle i verden som forsøker å komme seg til vesten ved å misbruke asylinstituttet. Og disse ødelegger utvilsomt for reelle flyktninger også. Problemet er at vi tillater dem. De har også en kultur hvor visse typer kriminalitet er langt mer sosialt og moralsk akseptabelt, særlig mot de som ikke deler deres religion og bakgrunn.

"I løpet av fireårsoperioden 2005-2008 ble hele 17 prosent av irakiske innvandrere dømt i en norsk straffesak. Det samme gjaldt 16 prosent av innvandrerne fra Kosovo, 15 prosent av somaliske og 14 prosent av afghanske og iranske innvandrere. Bare 5,3 prosent av ikke-innvandrere ble idømt straff i samme periode."

"23,6 prosent av Norges rundt 19 000 irakiske innvandrere ble i perioden siktet for minst ett lovbrudd. For innvandrere fra Somalia - rundt 17 000 personer - var tallet 21,8 prosent, mens 19,4 prosent av iranske innvandrere og 18,1 prosent fra Marokko framsto som lovbrytere. Tallet er 6,1 prosent for befolkningen forøvrig."

http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/

Det bør også her merkes at grupper som kinesere og flere andre ikke-muslimske land er underrepresentert i kriminalitet og trekker den totale innvandrerkriminaliteten sterkt ned. Det er også forskjell på hva slags lovbrudd som ble begått. Mens det blandt irakere, somaliere osv. var mye vold så var det blandt etniske nordmenn mindre alvorlige straffeforhold. Med den forutsetning at vold og organisert kriminalitet er verre enn trafikkforseelser og økonomisk svik.

Lenke til kommentar

Det som er like fantastisk er at uansett hvor ille historier man kan lese om i media der invandrere er representert, så forsvarer de deres handlinger gang på gang.

Igjen, ingen forsvaring. Tafsing er ikke voldtekt, og hvis innvandrere er hyperkriminelle så er unge, norske menn det også.

Hvis det å presentere lett verifiserbar fakta er å forsvare innvandrere, så må det bety at noen farer med løgn.

Lenke til kommentar
Igjen, ingen forsvaring. Tafsing er ikke voldtekt, og hvis innvandrere er hyperkriminelle så er unge, norske menn det også.

Ok. Unge norske menn er hyperkriminelle. Og unge innvandrermenn ifra muslimske land er hyper-duper-super-kriminelle.

Endret av misanthrope
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er like fantastisk er at uansett hvor ille historier man kan lese om i media der invandrere er representert, så forsvarer de deres handlinger gang på gang.

Igjen, ingen forsvaring. Tafsing er ikke voldtekt, og hvis innvandrere er hyperkriminelle så er unge, norske menn det også.Hvis det å presentere lett verifiserbar fakta er å forsvare innvandrere, så må det bety at noen farer med løgn.

Når en gruppe omringer et barn/ jente og begynner å "tafse på henne, så er det helt uforståelig for meg at det viktigste for deg å gjentatte ganger fremheve at dette ikke er en voldtekt. Du burde heller være opptatt av at dette er uakseptabelt, og fordømme det. Dette kan en dag skje dine nærmeste, da er det ikke bare en artikkel i avisen lenger, da blir det istedenfor et mareritt for den det gjelder og deres nærmeste.

Lenke til kommentar

[...]

Aha, så det som gjør grupper til "hyperkriminelle" er om andel tatt for kriminalitet er maks tre ganger høyere enn etniske nordmenn (jeg vet ikke hvor grensen din går, så jeg bruker tre til du eventuelt presiserer hvilket (lavere) tall det faktisk er).

La oss se bort fra at unge menn (og menn generelt) i følge deg er hyperkriminelle, og la oss se på andre land. Mord er en av de mest alvorlige forbrytelsene, og også en av de lettest tilgjengelige statistikkene. Norge har en mordrate på 0,6 per 100 000, noe som betyr at alle land der tallet er høyere enn 1,8 har en hyperkriminell befolkning. Her er et utdrag av disse:

Belgia, Grønnland, Israel, Armenia, Sierra Leone, Malawi, Kosovo, Seychellene, Malaysia, Guam, Tyrkia, Liechtenstein, Georgia, Bhutan, Mauritius, Taiwan, Estland, Montenegro, India, Moldova, Vietnam, Sri Lanka, Hviterussland, Chile, Latvia, USA, Thailand, Albania, Cuba, Ukraina, Litauen, Argentina, Uruguay, Russland, Costa Rica, Mexico, Brasil, Colombia, Bahamas, Sør-Afrika, Jamaica, Venezuela, Honduras etc. etc.

Lenke til kommentar

Igjen, ingen forsvaring. Tafsing er ikke voldtekt, og hvis innvandrere er hyperkriminelle så er unge, norske menn det også.Hvis det å presentere lett verifiserbar fakta er å forsvare innvandrere, så må det bety at noen farer med løgn.

Jeg skjønner helt ærlig hva din hensikt er med å se det som din livsoppgave å forsvare alle grusomme handlinger som blir utført av innvandrere, men du får ha lykke til, du får mye å gjøre fremmover :)

Lenke til kommentar

Når en gruppe omringer et barn/ jente og begynner å "tafse på henne, så er det helt uforståelig for meg at det viktigste for deg å gjentatte ganger fremheve at dette ikke er en voldtekt. Du burde heller være opptatt av at dette er uakseptabelt, og fordømme det. Dette kan en dag skje dine nærmeste, da er det ikke bare en artikkel i avisen lenger, da blir det istedenfor et mareritt for den det gjelder og deres nærmeste.

Jeg gjør begge deler.

Snu det heller om, hvorfor er det så viktig å kalle ting som ikke er voldtekt for voldtekt? I andre settinger (les: der innvandrere ikke er involvert), er forumbrukere veldig mye mer opptatt av å begrense bruken av ordet voldtekt.

Var kvinnen ved bevissthet? Da kan det umulig ha vært voldtekt. Er noen anmeldt for voldtekt? Husk at man er uskyldig til det motsatte er bevist, og glem for all del ikke at kvinner leverer falske anmeldelser hele tiden. Oppretter en kvinne en tråd om at hun har blitt voldtatt? Husk for all del å stille kritiske spørsmål ved om det faktisk var voldtatt, husk at en anmeldelse er veldig skadelig for mannen. Har en gjeng innvandrere befølt jenter på puppene og baken? GRUPPEVOLDTEKT.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Jeg skjønner helt ærlig hva din hensikt er med å se det som din livsoppgave å forsvare alle grusomme handlinger som blir utført av innvandrere, men du får ha lykke til, du får mye å gjøre fremmover :)

Jeg vet ikke om du er et troll, eller om ting bare går litt tregt. Du trenger nok uansett lykkeønskningene mer enn det jeg gjør.

Hvis du har rett i ditt syn på innvandrere, så burde det være aldeles uproblematisk å kritisere de uten å lyve. I så fall møter du ingen motstand fra meg.

Lenke til kommentar

Jeg gjør begge deler.Snu det heller om, hvorfor er det så viktig å kalle ting som ikke er voldtekt for voldtekt? I andre settinger (les: der innvandrere ikke er involvert), er forumbrukere veldig mye mer opptatt av å begrense bruken av ordet voldtekt.Var kvinnen ved bevissthet? Da kan det umulig ha vært voldtekt. Er noen anmeldt for voldtekt? Husk at man er uskyldig til det motsatte er bevist, og glem for all del ikke at kvinner leverer falske anmeldelser hele tiden. Oppretter en kvinne en tråd om at hun har blitt voldtatt? Husk for all del å stille kritiske spørsmål ved om det faktisk var voldtatt, husk at en anmeldelse er veldig skadelig for mannen. Har en gjeng innvandrere befølt jenter på puppene og baken? GRUPPEVOLDTEKT.

Ikke for å være ekkel eller mene noe stygt om homofile, men hvordan hadde du følt det om en stor gruppe menn omringet deg og begynte å forsøke å stikke fingrene inni ræva di. Det var jo ikke en voldtekt, så da så.

Lenke til kommentar

I sine egne land ja. Fullstendig irrelevant for vår del så lenge de ikke er her og dreper. Ser ikke bort ifra at det er visse religiøse og sosioøkonomiske grupper som gjør drepingen i disse landene også.

Så lenge du selv ser hvor tom retorikken din er. Å kalle innvandrere for hyperkriminelle er ikke like spenstig når du må kalle norske menn og belgiere for det samme.

Lenke til kommentar

Ikke for å være ekkel eller mene noe stygt om homofile, men hvordan hadde du følt det om en stor gruppe menn omringet deg og begynte å forsøke å stikke fingrene inni ræva di. Det var jo ikke en voldtekt, så da så.

Om noen hadde befølt meg mot min vilje hadde jeg synes det var ubehagelig, uavhengig av om det var kvinner eller menn som gjorde det. Ting kan være svært alvorlige selv om det ikke er voldtekt, så den "så da så" kan du stappe et visst sted (frivillig). Jeg må tydeligvis sitere meg selv, ettersom du er så tett.

Det gjelder antastingene på Putte i Parken. Det er kjipt nok i seg selv, men ikke voldtekt. Voldtektene skjedde på Bråvallafestivalen (fem stykker) og Säljerydsfestivalen (én).

Her er en alternativ hypotese: tafsing er ikke voldtekt, derfor kaller jeg ikke tafsing for voldtekt. Jeg har ingen behov for å forsvare guttegjengen. Det virker som om politiet har kontroll på hvem de er, og de vil forhåpentligvis få sin straff.

Vil du fra nå av kalle absolutt alle som har tafset på ufrivillige for voldtektsmenn? Hvis ikke er du venstreradikal feminist.

Jeg forsvarer ingenting, og jeg bortforklarer ingenting. Jeg forklarer at det ikke var voldtekt. Det er sant, og det er umulig å påstå noe annet. Oppførselen til gjengen var forkastelig, selvsagt fordømmer jeg det å gruppe seg rundt og ta på og kysse folk som ikke vil bli ta på og kysset. Det er forferdelig. Spesielt når den yngste jenten bare er 12 år gammel. Jeg fordømmer også alle de faktiske voldtektene, uavhengig av hvilken bakgrunn gjerningsmennene måtte ha. Det er en selvfølge.

Lenke til kommentar

Om noen hadde befølt meg mot min vilje hadde jeg synes det var ubehagelig, uavhengig av om det var kvinner eller menn som gjorde det. Ting kan være svært alvorlige selv om det ikke er voldtekt, så den "så da så" kan du stappe et visst sted (frivillig). Jeg må tydeligvis sitere meg selv, ettersom du er så tett.

Det gjelder antastingene på Putte i Parken. Det er kjipt nok i seg selv, men ikke voldtekt. Voldtektene skjedde på Bråvallafestivalen (fem stykker) og Säljerydsfestivalen (én).

Her er en alternativ hypotese: tafsing er ikke voldtekt, derfor kaller jeg ikke tafsing for voldtekt. Jeg har ingen behov for å forsvare guttegjengen. Det virker som om politiet har kontroll på hvem de er, og de vil forhåpentligvis få sin straff.Vil du fra nå av kalle absolutt alle som har tafset på ufrivillige for voldtektsmenn? Hvis ikke er du venstreradikal feminist.

Jeg forsvarer ingenting, og jeg bortforklarer ingenting. Jeg forklarer at det ikke var voldtekt. Det er sant, og det er umulig å påstå noe annet. Oppførselen til gjengen var forkastelig, selvsagt fordømmer jeg det å gruppe seg rundt og ta på og kysse folk som ikke vil bli ta på og kysset. Det er forferdelig. Spesielt når den yngste jenten bare er 12 år gammel. Jeg fordømmer også alle de faktiske voldtektene, uavhengig av hvilken bakgrunn gjerningsmennene måtte ha. Det er en selvfølge.

Du skriver at du har ingen behov for å forsvare guttegjengen, men unskyld meg, vel er jeg tett som du sier. Mitt intrykk er det motsatte.

Lenke til kommentar

Hvis noen hadde sagt at Nazi-Tyskland voldtok rundt 6 millioner jøder så hadde jeg påpekt at det var feil. Hvis noen hadde sagt at Anders Behring Breivik voldtok åtte personer ved Regjeringskvartalet og 69 personer på Utøya, så hadde jeg sagt at det var feil.

Hvis folk slutter å skrive idiotiske faktafeil, om innvandrere eller helt andre ting, så trenger ikke folk rette opp i disse feilene heller. Mener du at tafsing er voldtekt? Er svaret ja, så kan jeg ikke hjelpe deg. Er svaret nei, ikke kall tafsing for voldtekt. Dette er ikke vanskelig.

Lenke til kommentar

Hvis noen hadde sagt at Nazi-Tyskland voldtok rundt 6 millioner jøder så hadde jeg påpekt at det var feil. Hvis noen hadde sagt at Anders Behring Breivik voldtok åtte personer ved Regjeringskvartalet og 69 personer på Utøya, så hadde jeg sagt at det var feil.Hvis folk slutter å skrive idiotiske faktafeil, om innvandrere eller helt andre ting, så trenger ikke folk rette opp i disse feilene heller. Mener du at tafsing er voldtekt? Er svaret ja, så kan jeg ikke hjelpe deg. Er svaret nei, ikke kall tafsing for voldtekt. Dette er ikke vanskelig.

Som sagt lykke til.

Lenke til kommentar

Du skriver at du har ingen behov for å forsvare guttegjengen.. ..Mitt intrykk er det motsatte.

At du unngår åpenbare svar for å styrke egen agenda, tydeligvis.

Se ovenfor, that's just like his opinion man, eller det er ikke det engang, det er kun et inntrykk.

Om du ikke lyver om hva som har hendt for å sverte innvandrere på falskt grunnlag så velsigner du lovbruddet som faktisk fant sted.

Ps. tror du det er lett å svare på et spørmål som han ikke kan rettferdiggjøre med annet enn fordommer?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...