Bandidos-Pelle Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Bare jeg som ikke ble imponert av Frankrike i dag? Griezmann er god, for all del, men de vinner pga to helt hårreisende personlige feil. Tror Portugal tar dette i finalen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tyskland var best, men dei gjorde nokre store tabbar som kosta dyrt. Frankrike imponerte ikkje veldig, så eg har ikkje noko formeining om kven som ligg best an før finalen. Frankrike er på heimebane, det vil hjelpe. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Ble vel ikke imponert over noen av lagene så det er et fett. Frankrike var best til å utnytte sjansene enkelt og greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Helt åpen finale, som det burde være. Håper naturligvis på Frankrike Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Skal treneren til Tyskland fortsette etter EM? Ser ut som dobbeltgjengeren til en som var på jobben, en engelskmann. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Håper det. Litt synd om vi ikke får flere øyeblikk som dette. https://www.youtube.com/watch?v=7YGAK5-ZFS0 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 http://www.dagbladet.no/sport/frankrike-til-em-finale-bann-urettferdig/60310729 Noe av det aller verste jeg har lest av Esten O. Sæther. Og jeg har lest mye av Esten O. Sæther. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 http://www.dagbladet.no/sport/frankrike-til-em-finale-bann-urettferdig/60310729 Noe av det aller verste jeg har lest av Esten O. Sæther. Og jeg har lest mye av Esten O. Sæther. Esten er aids for fotball og journalisme Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Synes vanligvis Esten er helt på jordet, men hva er galt med den artikkelen, egentlig? Er helt enig. Det beste laget tapte ufortjent. Men sånn er fotballen noen ganger, ikke noe spesielt hokus pokus, men Tyskland var et bedre lag og ville med en spiss i form tatt dette komfortabelt. Selv med elleve franskmenn bak ballen i forsvar klarer Tyskland å produsere flere store sjanser. Fotballen er dog ikke rettferdig. Frankrike til finalen. Den tror jeg Portugal vinner. Endret 7. juli 2016 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Huff, mye dårlig dømming denne kampen , tyskland dominerte 1 omgang.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tyskland burde scoret. Müller har ikke hatt et mesterskap. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 http://www.dagbladet.no/sport/frankrike-til-em-finale-bann-urettferdig/60310729 Noe av det aller verste jeg har lest av Esten O. Sæther. Og jeg har lest mye av Esten O. Sæther. Ser ikke helt hva som er så galt med den? Han treffer jo spot on i mine øyne. Litt sutrete over at favorittlaget ikke kom videre kanskje, men jeg syns han har helt rett. Tyskland var to hakk bedre enn Frankrike i går, og tapte på mangel av en spiss og en porsjon uflaks. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg forstår ikke hvorfor kommentatorene under kampen hauset Frankrike og Griezmann opp til å nærmest være tidenes lag? Franrike var gode mot Island, men har ikke møtt et storlag før nå. Hvem møtte de? Albania, Romania, Sveits, Irland og Island. Og Griezmann spilte bra, men å si at han er en av EMs beste spillere er jeg ikke enig i. Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Får virkelig håpe at Frankrike taper finalen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Får virkelig håpe at Frankrike taper finalen.Hvorfor? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kansje Avlastbrev er tysk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå