Gå til innhold

EM 2016: Semifinaler

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland var best, men dei gjorde nokre store tabbar som kosta dyrt.

Frankrike imponerte ikkje veldig, så eg har ikkje noko formeining om kven som ligg best an før finalen. Frankrike er på heimebane, det vil hjelpe.

Lenke til kommentar

Synes vanligvis Esten er helt på jordet, men hva er galt med den artikkelen, egentlig? Er helt enig. Det beste laget tapte ufortjent. Men sånn er fotballen noen ganger, ikke noe spesielt hokus pokus, men Tyskland var et bedre lag og ville med en spiss i form tatt dette komfortabelt. Selv med elleve franskmenn bak ballen i forsvar klarer Tyskland å produsere flere store sjanser.

Fotballen er dog ikke rettferdig. Frankrike til finalen. Den tror jeg Portugal vinner.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/sport/frankrike-til-em-finale-bann-urettferdig/60310729

Noe av det aller verste jeg har lest av Esten O. Sæther. Og jeg har lest mye av Esten O. Sæther.

Ser ikke helt hva som er så galt med den? Han treffer jo spot on i mine øyne. Litt sutrete over at favorittlaget ikke kom videre kanskje, men jeg syns han har helt rett.

Tyskland var to hakk bedre enn Frankrike i går, og tapte på mangel av en spiss og en porsjon uflaks.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor kommentatorene under kampen hauset Frankrike og Griezmann opp til å nærmest være tidenes lag?

Franrike var gode mot Island, men har ikke møtt et storlag før nå. Hvem møtte de? Albania, Romania, Sveits, Irland og Island. Og Griezmann spilte bra, men å si at han er en av EMs beste spillere er jeg ikke enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...