Zeph Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Kvifor skal alle på det Tyske laget leike keeper i feltet? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Kjipt for Schweinsteiger som jeg synes har vært meget god i førsteomgang. Lenge siden jeg har sett han så god. Så kommer den der... håpløst. Kommer til å bli stormløp fra Tyskland og masse kontringsmuligheter for Frankrike nå. Spent på om Kanté kommer inn, men det er kanskje lurt å beholde Sissoko på banen med farten sin også. Endret 7. juli 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tyskland har vore klart best og burde hatt leiinga. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Frankrike har vært best. Giroud burde hatt to mål allerde. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tyskland er ikkje så solide bakover. Det kan bli mange og store rom for Frankrike. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tyskland er ikkje så solide bakover. Det kan bli mange og store rom for Frankrike.Det blir ikkje betre med alle dei gule korta. Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 hvor mye har damene fra frankrike betalt denne udugelige dommeren... frankrike har vært et b lag hele kampen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Makan til hjemmedømming. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Herregud så dårlege Tyskland er. Dei har gitt vekk to gratismål og ryker pga. det. Endret 7. juli 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Kan vi ikke heller kaste en milliard på Griezmann isteden? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Da var det avgjort! Blir en moro finale, ser fram til den allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg skulle bare tisse når jeg så et bytte komme... Ble jo Faen meg mål! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Kan vi ikke heller kaste en milliard på Griezmann isteden? Du fikk ikke med deg forarbeidet til Pogba? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Kan vi ikke heller kaste en milliard på Griezmann isteden? Du fikk ikke med deg forarbeidet til Pogba? Joda, tuppet ballen forbi etter et par overstegsfinter. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Rett og slett for utålmodige. I stede for å sparke ballen ut, så skal de prøve å komme i angrep med en gang. Fortjent fransk ledelse. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jaja, synd med alle skadene til Tyskland. Blir nok en morsom finale uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Obnoxious hosts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå