Gå til innhold

Mobilforsikring uten abonnement?

Anbefalte innlegg

God kveld. Jeg har en S7E som jeg tenkte jeg skulle prøve å forsikre. Er det noen forsikringsselskaper som tilbyr mobilforsikring uten abonnement?. Jeg har Phonero abonnement via jobb, å såvidt jeg kan se, så tilbyr ikke de forsikring?

Takk for hjelp. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du innboforsikring? Hør med forsikringsselskapet ditt om de har utvidet innboforsikring ("topp innbo", "innbo pluss", "tabbeforsikring", etc.) - så får du samtidig forsikret alle eiendelene dine mot uhell og tabber, ikke bare mobiltelefonen.

Lenke til kommentar

Selv styrer jeg unna alle sånne "mobilforsikringer", "trygghetsforsikringer" etc, som egentlig kan kalles tulleforsikringer. Har heller en utvidet innboforsikring som har tilsvarende dekning. Verdigjenstandsforsikring er gjerne ikke aktuelt før vi snakker om enkeltgjenstander verdt titalls tusen kr.

Lenke til kommentar

Noe som heter verdisakforsikring som fks. If har. Mulig du må ha andre forsikringer også der. Denne forsikringen var mye billigere enn det butikkene tilbød.

Det må man, ja. Og hvor mye det evt. koster ekstra avhenger helt av hva man har av forsikringer fra før av. I mitt tilfelle må jeg kjøpe forsikringer jeg enten ikke trenger eller allerede får dekket av arbeidsgiver og/eller bank eller at forsikringen jeg har allerede har (delvis) dekning for det som måtte være aktuelt.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Slik som jeg ser det, så er det jo oftest skjermen på telefonene som blir knust. Jeg tror Nytt glass til S7E er vell rundt 3000,-, så på disse vanlige forsikringene er det vell nesten det som er egenandelen?. Kan jeg f.eks kjøpe forsikring hos elkjøp der jeg kjøpte mobilen, i ettertid?. Bruker mobilen ganske aktivt i jobb som håndtverker, så det er av erfaring, fort gjort å miste mobilen i bakken.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...