DementedAlbino Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prøvde å finne noe på hjemme siden til combitel, med må da ringe til kunderservice som er stengt. Noen her som vet hvor jeg kan finne et oppsett som virker eller hva jeg må gjøre for å få det til å virke? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du skal bruke samme oppsett som operatøren de bruker. (telenor eller netcom). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 De bruker netcom sitt oppsett, men jeg får bare feilmeldinger når jeg skal sende mms. Å koble til wap via gprs fungerer helt fint, men vil gjerne ha muligheten for å sende mms også. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har du sjekka med operatøren din at tjenesten mms er aktivisert på abonnement? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Ja det skal være aktivert. Har også gått igjennom alle innstillingene manuelt for å se at alt stemmer. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Det eneste som skjer nå når jeg skal sende de er at mms meldingene blir lagret i utboksen, og der ligger de..Skal jeg slette de får jeg spørsmål om jeg vil slette de før de er blitt sendt. Men hva må til for at de skal bli sendt da? Må jeg være tilkoblet gprs konstant, han satt denne til kontinuerlig, så renger med at den da kobler seg til når den skal sende og når jeg får mms meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå