Rolf Kristensen Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ford Treff Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ja, det skulle jeg gjerne, men mine er ikke så representative akkurat. Men det hadde jo vært veldig moro å sett hva andre har å vise fram også. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Litt av noen flak, forden lengst til høyre er jo riktig elegant den dag i dag. Godt bilde med hyggelig gjensyn av fordums attraktive kjøretøyer. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Hvorfor greier aldri jeg å bli oppmerksom på slike utstillinger som er en gudegave av kameramat? Tanken på å skjære ut de to nærmeste og lage en fake bakgrunn er så absolutt til stede. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Ja, det skulle jeg gjerne, men mine er ikke så representative akkurat. Men det hadde jo vært veldig moro å sett hva andre har å vise fram også. Her var det alle kategorier, fra strøkne utstillingsbiler til småslitte bruksbiler Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Litt av noen flak, forden lengst til høyre er jo riktig elegant den dag i dag. Godt bilde med hyggelig gjensyn av fordums attraktive kjøretøyer. Mvh Ragnar Her kunne alle årsklasser stille opp....bare det var Ford Mange takk for kommentaren Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Hvorfor greier aldri jeg å bli oppmerksom på slike utstillinger som er en gudegave av kameramat? Tanken på å skjære ut de to nærmeste og lage en fake bakgrunn er så absolutt til stede. Roar Hei Roar. Du får abonnere på bladet Norsk Motorveteran, da får du fin info om Merketreff, Veteranbiltreff og bilrelaterte utstillinger m.m. fra måned til måned Takk for kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg