fenstrat Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Hei. Fra høsten av starter en periode med foreldrepermisjon, ferie og ulønnet permisjon. Det blir litt av et puslespill å på alle brikkene på plass, så vi kunne hatt nytte av å støtte oss på ett eller annet verktøy (dvs program eller nettside). Kan sikkert få til endel i Excel (eller LibreOffice Calc som jeg typisk ville brukt), men finnes det kanskje noen bedre egnede verktøy der ute? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg hadde akkurat samme behovet og lette en del etter en oversikt. Fant ingenting, så måtte lage noe selv (delvis). Tok utgangspunkt i en vanlig Excel-mal for kalender, satte inn alle måneder på ett ark og laget "koder" man kunne skrive inn pr dag og så summerte den automatisk. Var ikke så lett å lage et ark som gikk over årsskiftet, så jeg bruker ett ark pr år og summerer mellom dem i stedet. For å endre år, gå til "Jan"-arket, det vil oppdatere kalender for alle måneder. De forskjellige kodene man kan bruke står øverst. https://www.dropbox.com/s/h2f4g4grptiuc4g/Kalender%20-%20foreldreperm.xls?dl=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå