Gå til innhold

Hotell el.l. i Oslo - Nær Sandakerveien


Anbefalte innlegg

Hei!! :tease:

 

Jeg skal tilbringe 5 dager x2 (med et par dager imellom) på et treningssenter i Oslo i Juli/august og er på leting etter et gunstig sted å bo i disse 2 periodene (4 overnattinger x2).

 

Adressen til treningssenteret er Sandakerveien 24C og er ute etter et sted som er så nære som mulig for å kunne spare mest mulig tid grunnet hektisiteten. Jeg kommer til å oppholde meg på senteret fra 08-21  hver dag - men ønsker likevel en viss kvalitet på overnattingsstedet for å kunne restaurere meg så godt som mulig - les en god kveldsmiddag uten å måtte dra på hamburgersjappa ved siden av, rent og pent, stille og rolig + god kvalitet på frokost(!!)

 

Det må være rask gangavstand fra der jeg bor til senteret.

 

Det beste jeg klarer å komme over er Radisson Blue - og det blir liksom litt vel voldsomt kanskje(?)..

 

Setter stor pris på om noen har et godt forslag til hva jeg kan finne på her - og på forhånd tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er vel 25min gange fra radisson til Sandakerveien 24 - litt for langt(!)

Lovisenberg gjestehus har jeg også kikket på, men det er vel ikke mer enn 5-6minutter å spare om man sammenligner gangavstand :(

Langt fra optimalt :(

 

Skal jeg da gjøre et valg ut ifra fasilitetene/bildene på booking.com er valget enkelt - Radisson. Også billigere.

Lenke til kommentar

Det er dessverre ingen hotell på Grünerløkka, Torshov eller Sagene.

Radisson BLU Nydalen er nok det nærmeste, ligger i et rolig område og har middagsservering. Du kan eventuelt kutte reiseveien noe med buss 37 til/fra Arendalsgata eller buss 30 til/fra Torshovparken. Begge går relativt hyppig tidlig og sent.

Endret av Solaris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...