Countryman Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Hei!! Jeg skal tilbringe 5 dager x2 (med et par dager imellom) på et treningssenter i Oslo i Juli/august og er på leting etter et gunstig sted å bo i disse 2 periodene (4 overnattinger x2). Adressen til treningssenteret er Sandakerveien 24C og er ute etter et sted som er så nære som mulig for å kunne spare mest mulig tid grunnet hektisiteten. Jeg kommer til å oppholde meg på senteret fra 08-21 hver dag - men ønsker likevel en viss kvalitet på overnattingsstedet for å kunne restaurere meg så godt som mulig - les en god kveldsmiddag uten å måtte dra på hamburgersjappa ved siden av, rent og pent, stille og rolig + god kvalitet på frokost(!!) Det må være rask gangavstand fra der jeg bor til senteret. Det beste jeg klarer å komme over er Radisson Blue - og det blir liksom litt vel voldsomt kanskje(?).. Setter stor pris på om noen har et godt forslag til hva jeg kan finne på her - og på forhånd tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Lite med hoteller i det området. Spørs hva du legger i rask gangavstand. Det er et godt stykke oppover langs Akerelva til Radisson Blue. Omtrent like lang nedover elva finner du Scandic Vulkan. Nærmeste hotell (og eneste jeg vil kalle i gangavstand) er nok Lovisenberg Gjestehus, men der får du ikke middag. Men det finnes en del spisesteder på Torshov og Grünerløkka. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Ja det er vel 25min gange fra radisson til Sandakerveien 24 - litt for langt(!) Lovisenberg gjestehus har jeg også kikket på, men det er vel ikke mer enn 5-6minutter å spare om man sammenligner gangavstand Langt fra optimalt Skal jeg da gjøre et valg ut ifra fasilitetene/bildene på booking.com er valget enkelt - Radisson. Også billigere. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Det er dessverre ingen hotell på Grünerløkka, Torshov eller Sagene. Radisson BLU Nydalen er nok det nærmeste, ligger i et rolig område og har middagsservering. Du kan eventuelt kutte reiseveien noe med buss 37 til/fra Arendalsgata eller buss 30 til/fra Torshovparken. Begge går relativt hyppig tidlig og sent. Endret 4. juli 2016 av Solaris Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Takk for det - da får jeg nok gå for Radisson ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå