biscotti Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Var ute igår, og det regnet her, så er redd for at jeg har fått vann i tlf. Har en sprekk i skjermen som kan gjøre det veldig mulig at det er vann som har kommet seg inn i den. Anyways, helt til venstre for skjermen funker ikke, heller ikke den øverste delen, så jeg får ikke klikket meg inn på varslinger som dukker opp helt øverst, eller apper/andre ting som er helt til venstre. Er det mulig å redde tlf på noen vis? Eventuelt tørke den? Og hvordan kan jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Stekeovn 50 grader Legge i en tett plastpose sammen med ukokt ris Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Stekeovn 50 grader Legge i en tett plastpose sammen med ukokt ris Er 50 grader trygt for tlf? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg ville skrudd ut de to skruene i bunn og åpnet den slik at fuktighet lettere kommer seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå