Omnithunder Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Så du tror du kan kjøpe deg bort fra "politisak, vold, barnevern, usikkerhet etc" ? Jeg slipper sannsynligvis ikke unna politi. Barnevernet har jeg hatt kontakter med og foreløpig har de ikke noe imot at vi flytter tilbake igjen. Usikkerheten er hva fremtiden bringer. Har lyst til å legge lokk over situasjonen ved å by på en løsning der hun får halvparten av boligen. Er du virkelig så godtroende at du tror dette løser problemet, etter flere voldsepisoder og krisesenteropphold? 2 Lenke til kommentar
Safarii Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg har vært hos "Alternativ til vold" og hos psykolog. Psykologen fant ikke noe på meg. Jeg drikker ikke og røyker ikke hasj. Det eneste jeg IKKE liker er å bli provosert til en voldshandling. Provosering og mye mas er noe jeg ikke takler, men har fått behandling for dette. Jeg har jobbet for meg selv, men det har ikke hun. Lenke til kommentar
Safarii Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Så du tror du kan kjøpe deg bort fra "politisak, vold, barnevern, usikkerhet etc" ? Jeg slipper sannsynligvis ikke unna politi. Barnevernet har jeg hatt kontakter med og foreløpig har de ikke noe imot at vi flytter tilbake igjen. Usikkerheten er hva fremtiden bringer. Har lyst til å legge lokk over situasjonen ved å by på en løsning der hun får halvparten av boligen. Er du virkelig så godtroende at du tror dette løser problemet, etter flere voldsepisoder og krisesenteropphold? Vel jeg trodde det før. Og det ligger fortsatt noe håp Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Så du tror du kan kjøpe deg bort fra "politisak, vold, barnevern, usikkerhet etc" ? Jeg slipper sannsynligvis ikke unna politi. Barnevernet har jeg hatt kontakter med og foreløpig har de ikke noe imot at vi flytter tilbake igjen. Usikkerheten er hva fremtiden bringer. Har lyst til å legge lokk over situasjonen ved å by på en løsning der hun får halvparten av boligen. Er du virkelig så godtroende at du tror dette løser problemet, etter flere voldsepisoder og krisesenteropphold? Vel jeg trodde det før. Og det ligger fortsatt noe håp Håpet ligger i hvert fall ikke i materielle bestikkelser. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg har vært hos "Alternativ til vold" og hos psykolog. Psykologen fant ikke noe på meg. Jeg drikker ikke og røyker ikke hasj. Det eneste jeg IKKE liker er å bli provosert til en voldshandling. Provosering og mye mas er noe jeg ikke takler, men har fått behandling for dette. Jeg har jobbet for meg selv, men det har ikke hun. Synes du skal stå på jeg. Og ta høyde for at det er mange her inne som lever på å dømme andre og deres liv, samtidig som de lurer seg selv til å tro at de er hjelpsomme. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Når det gjelder de materielle ting; Ikke gi henne en krone av verdi så lenge hun ikke viser at hun har betalingsevne. Ikke gi henne noen papirer som kan skade deg økonomisk. En naver eier ikke skrupler når det gjelder utnytting av andre og de lever av vår naivitet og at vi tror det beste om folk helt til det smeller. Det smalt for meg og jeg sitter i saksa. Bankene driter i deg og kontrakter er av null verdi når svindleren er fornøyd med la livet sitt stå på hold og leve av skattepengene våre. Anonymous poster hash: 20627...694 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Altså, det er godt mulig hun får halvparten av boligen ved en eventuell skilsmisse (pga. felleseie) med mindre du har et skjevdelingsgrunnlag. Hvis det du kan gi henne hvis hun blir er noe hun vil få ved skilsmisse pluss utsiktene til mer vold, hvorfor skal hun bli? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hvis TS har eid boligen i 12 år og konen kom inn i bildet uten verdier de tre siste år, så gir vel dette et skjevdelingsgrunnlag? Åltså slik at verdien skal fordeles med en langt lavere brøk en 1/2. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Vi vet ikke om hun kom inn i bildet uten verdier de siste tre år. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 økonomer og samlivseksperter sier det igjen, og igjen OG IGJEN! Ha sepparat økonomi for enhver pris! Er nesten så jeg ikke tror trådstarter. Dama vil tydligvis ha med seg noe før hun virkelig stikker av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå