Leif Olsson Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Snart tur igjen :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Den har jeg lyst å være med når jeg kommer nordover!! Fint bilde forresten! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Flott bilde Leif, bortsett fra noe forstyrrende elementer i forgrunn. Andøya? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Den har jeg lyst å være med når jeg kommer nordover!! Fint bilde forresten! Hei og takk før hyggelig kommentar lady Er to båter, så er nokk plass til deg å? M v h Leif Man of Nikon Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Flott bilde Leif, bortsett fra noe forstyrrende elementer i forgrunn. Andøya? Hei Jarle Takk før din kommentar Elementene er fra riving av en byggning der ved kaia M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ett flott bilde av Safaribåten. Det kunne vært meget artig å blitt med på en tur med denne Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Ett flott bilde av Safaribåten. Det kunne vært meget artig å blitt med på en tur med denne Mvh. Rolf Hei Rolf. Takk før din hyggelig kommentar Sikkert artig at bli me på en tur Nyhet før 2016, er at hvalsafari nå starter fra egne kaia ved restaurang Riggen Har jobbet me at gjøre den dypere det siste året, og det er nå klart Velkommen M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg