Gå til innhold

Vegen videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott panorame / miljøbilde Helene :) Man blir då  :) av slike bilde, perler :) ​Dagen begynte med lit regn men nå sol igjen og 16 grader :) og tid før dagens tur nr 2 på sykel :) ​

God søndag !

M v h

Lord Leif :cool:

Nikon man

Takk skal du ha Leif! Her regner det litt mer enn litt og er sånn 12,grader omtrent! Litt kjedelig vær så vi har bakedag i dag. :)

Lenke til kommentar

Hei Helene. Her er et fint bilde fra deg som jeg like som vanlig. men hvis jeg skal være litt kritisk, bygning til venstre odelege mye, jeg ville ha flyter meg litt frem for å unngå bygning. :-)

Hei Jimmy! Jeg har jo selvfølgelig også en variant uten hus, så nå har jeg lagt ut den til deg ;)

Lenke til kommentar

Jeg likte godt bildet. Synes også husveggen er med og forsterker motstående side på en fin måte. Er også med og underbygger linje/dybde .mvh Ibn

Hei Ingvald! Jeg personlig likte godt løeveggen, synes bildet da ble et litt annerledes landskapsbilde. Og som du sier så balanserer den bildet på en måte. :)

Takk for kommentar! :)

Lenke til kommentar

Ser på bildene dine og tror noe midt i mellom ville blitt veldig bra. Rett å slett gått litt lenger frem. Smaken er som baken , delt!

Hehe! Ja smaken er så forskjellig, så nå la jeg ut en v3 til deg. Den er tatt litt lenger framme. :) (jeg må nesten le litt av meg sjøl i dag..som har på lur alle variantene som etterspørs) :)

Lenke til kommentar

Hvor går veien videre ? For deg forstår jeg det blir Nordlandskysten, spennende tur i vente der.

Pent bilde med veien som snor seg innover i bildet. Så dukker det fine landskapet opp bak der igjen.

Mvh Ragnar

Ja, gleder meg til Nordlandstur! Håper været blir på min side! :)

Takk så mye for kommentar!

Lenke til kommentar

Bygning eller ei....synes uansett at det er flott utsikt og etterbehandling her :)

Det hadde vært spennende og fulgt den veien videre, hvor ender den mon tro ?

Mvh. Rolf

Takk skal du ha Rolf! Veien ender nede ved sjøen der det ligger et fantastisk flott landsted.;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie med tre flott komponerte bilder .

Skarphet , fargepalett med naturlige og fine farger samt et fint lys .

Fellesnevneren - vegen videre - gir bildene en fin dybde .

Greier ikke velge ut noen favoritt så jeg tar hele pakken .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...