Gå til innhold

Dilemma: Tastatur øydelagt, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er en gutt full av prinsipper!!

og jeg har bestemt meg for å dele et av dem med deg.. eller rettere sagt: beste følgelse av prinsippet (etter min mening) med deg..

si til dem at.. nei. KREV at de skal spleise på et nytt "Microsoft wireless optical desktop pro" tastatur til deg..

Lenke til kommentar
Tastaturet mitt var eit billig Logiteck tastatur jeg kjøpte rundt juletider i fjortil ca. 120,-! men det funket jo helt fint, og jeg likte det jo godt! Hadde stor affeksjonsverdi for meg!

Affeksjonsverdi knyttet til et tastatur ???? Skulle skjønt det om tastaturet var rosemalt av oldefaren din under frigjøringsdagene i 1905, vært gravd ned under stabburet av bestefaren din for at ikke Gestaposkulle ta det, og i ryggsekken til pappa på Visefestivalen i 73.

Men uansett ; i erstatningssaker erstattes aldri affeksjonsverdi.

Du må eventuelt kreve erstatning for tapt arbeidstid, tapte inntekter eller liknende. Eller for eventuelle regninger for medisinsk / psykiatrisk behandling som var nødvendig for å komme over sjokket.

Endret av sofokles
Lenke til kommentar
Tastaturet mitt var eit billig Logiteck tastatur jeg kjøpte rundt juletider i fjortil ca. 120,-! men det funket jo helt fint, og jeg likte det jo godt! Hadde stor affeksjonsverdi for meg!

Affeksjonsverdi knyttet til et tastatur ???? Skulle skjønt det om tastaturet var rosemalt av oldefaren din under frigjøringsdagene i 1905, vært gravd ned under stabburet av bestefaren din for at ikke Gestaposkulle ta det, og i ryggsekken til pappa på Visefestivalen i 73.

Du må eventuelt kreve erstatning for tapt arbeidstid, tapte inntekter eller liknende. Eller for eventuelle regninger for medisinsk / psykiatrisk behandling som var nødvendig for å komme over sjokket.

psykiatrisk hjelp av mor og far har en regning... :D

Lenke til kommentar

*ligge på gulvet og le litt* :thumbs:

Ellers : hva er det som er kjært for biatchen til bitchen da? stikk over til han og "lek" litt med det....

(Ja jeg tenkte litt koffert jeg og i etterkant :D )

Lenke til kommentar

Fy søren for en lei tråd. Ingen som har svart på det han spurte om. Anyway, et tastatur etter mitt hjerte er dette. Det er veldig behagelig både å skrive med og til spilling (går vel for det samme). Fint med volumkontroll og slikt! :yes: Selv om det er utenfor din gitte prisklasse er det å anbefale!

Det perfekte tilbud på mus er vel kanskje denne. Har aldri brukt en bedre mus en dette..

Håper du i alle fall vurderer det. Det er nesten så jeg slår til på tilbudet selv, selv om jeg har en fra før av. Kjekt med en i reserve :D

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar

joda! kikker innom jeg! :p

såg ganske bra ut det tastaturet! tror valget faller på det! :yes:

får 150kr tilbake for det gamle tastaturet! 50kr på kvar! ikke så gale det selv om tastaturet ikke var verdt fult så mye! frakt kommer jo og i tilleg, pluss tapt arbeidstid pga dette dritet jeg bruker nå! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...