Venin Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hvis jeg skrur av lyset i ganga, går Canal Digital-tuneren i grått i et sekund. Noen ganger må jeg skru den av og på. Hva kan være årsaken til det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hva slags lyspære? Lysrør, sparepære, vanlig glødelampe, LED, ...? Lenke til kommentar
Venin Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Er visst en vanlig glødelampe. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Eneste jeg kan tenke på er at det blir en gnist over bryteren, det gir radiostøy som plukkes opp av elektronikken i tuner. Den skal ikke være så følsom, kan være noe galt med tuner. Du kan prøve en annen type lampe, f.eks LED. Eller bare la lyset stå på. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg har også merket tidligere at hvis jeg skrudde av og på den lysbryteren, så kobla en USB-enhet ut og inn på PC. Både CD-tuner og PC er koblet til en padde som går til samme stikkontakt. Jeg løste USB-problemet ved å bytte USB-enheten til en annen port. Har ikke skjedd siden. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 PC ga lyd om at USB er plugget ut i går da jeg skrudde på lyset. Så det hjalp tydeligvis ikke å bytte port. Noen idé om hva som kan være årsaken? Samme teori som før? Lenke til kommentar
Venin Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 PC og tuner går forresten inn i en padde som går inn i en ujordet stikkontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå