echoromeo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Eg skal oppgradere datamaskina mi og skal ha: xp2500 Barton Abit nf7-s 2.0 512 mb pc3200 ram +vifte som er sterk nok til å klokke litt... kva som er lurast? 2x256 mb eller 1x512 mb? og treng eg noko meir enn ei xp3200+ vifte når eg er nybegynnar i klokking? har tenkt på ei GlacialTech Diamond 2100... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 NForce2 har jo dualddr støtte, så det lønner sek nok litt å kjøpe 2x256 evt 2x512, hvis du er litt hw-freak. hvis du ikke er kresen på støy kan du jo bare kline til med den råeste vifta du finner, pass på at du smører på noe kvalitetsgoop under, og i tillegg har god luftgjennomstrømning i kabinettet ditt! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Rammen: har hørt at det har minimalt å si om du i et AMD oppsett har dual eller enkel. Det er fint å ha enkel, med tanke på senere oppgradering. Ville heller hatt en rå enkel brikke enn to dårlige... eks en stk. 512 PC3200(++) CAS 2.0 (m/copper spreder?) Viften: vet ikke, satser selv på vannkjøling snart, så ..... Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg grublet litt på akkurat den problemstillingen når jeg skrudde sammen ny pc også, men den elegante og nærliggende løsningen er selvfølgelig 2X512.... Og vips får du det beste av to verdener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå