NicDesign Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hei. Ser etter RPG, likheten av Age of Conan og Star Wars: The Old Republic. Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Jeg googla "list of all mmorpg" for deg, her er resultatet, versegod. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_massively_multiplayer_online_role-playing_games Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Så TS skal sitte å teste alle spillene på lista frem til han finner noe som likner AoC og SW:TOR? Jagguimeg, det var nok det mest hjelpsomme noen har gjort her på diskusjon.no på lenge... Sett på Black Desert Online? Lenke til kommentar
NicDesign Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Så TS skal sitte å teste alle spillene på lista frem til han finner noe som likner AoC og SW:TOR? Jagguimeg, det var nok det mest hjelpsomme noen har gjort her på diskusjon.no på lenge... Sett på Black Desert Online? Har sett på et par videoer av spillet og er ganske interessert i å prøve. Ser ganske kult ut og realistisk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Det er passe realistisk ja. Så er det så utrolig mye mer enn et vanlig RPG med stort sett bare slåssing. Det blir for mye å skrive opp nå, men hvis du liker å lage ting/ industri, drive med litt jordbruk, "styre slaver", trading, etc så er det inkludert Har du 300,- så er det verdt en sjekk. Jeg kan ikke huske sist gang jeg fikk mer spill for pengene. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Så TS skal sitte å teste alle spillene på lista frem til han finner noe som likner AoC og SW:TOR? Jagguimeg, det var nok det mest hjelpsomme noen har gjort her på diskusjon.no på lenge... Sett på Black Desert Online? Man får svar som man spør. Rimelig forskjellige spill Age of Conan og SW:TOR. Uten noen andre kriterier for hva han er interessert i... Hvorfor kan han ikke sitte å lese gjennom lista på egenhånd, lese hva spillene handler om. Så spørre litt rundt på forumer om de spillene som virker interesange for han? Men for all del, Funker å gå på nettet og skrive random: Jeg liker skytespill men ikke COD, si hva jeg skal bruke sparepengene mine på. Også får man mange random svar.... Med mindre man stoler blindt på mennesker man ikke kjenner, så krever den metoden også at man leser litt om de tipsene man får. 1 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Black Desert Online og Guild Wars 2 er de jeg kommer på av MMORPG spill som fremdeles lever. Dessverre en sjanger som har forsvunnet litt de siste årene. Du har jo såklart også WoW som snart kommer ned ny expansion. Gode brukertall enda her også. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) *** *** Så du mener rett og slett, "Bla bla bla, jeg gidder ikke skrive noe fornuftig. Bla bla bla, jeg gidder ikke prøve å hjelpe TS eller komme med noen forslag." Det er ikke verre enn å skrive ned èt navn (eller tre) på spill i sjangeren TS spør om som man har spillt. Så kan TS lese om de spillene, altså hjelpe TS å gjøre listen mindre, og se hva som er av interesse. Man kan også spørre TS om å utdype preferanser litt. Edit; Hva med ARK: Survival Evolved? Massevis av servere og et aktivt miljø. Endret 4. juli 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Det tok hele tre poster før kranglingen begynte. Godt jobbet. On-topic spiller jeg DC Universe Online veldig mye nå om dagen. Det kom riktignok for noen år siden, men det kryr av spillere her, og blir oppdatert ganske jevnlig. Det er gratis å prøve, men jeg anbefaler å abonnere på det hvis du liker det. Et abonnent koster ikke mer enn ca kr 60 i måneden, og da får du rimelig mye med. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Det tok hele tre poster før kranglingen begynte. Godt jobbet. Indeed... Ikke akkurat som jeg posta wiki siden for å være slem, jeg mener helt oppriktig den kan være til hjelp. Man kan også sortere spillene etter alder, som er til god hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå