impreza Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei Jeg har et minianlegg(Philips MC-M570) koblet til PCen, noe som gir bedre lyd enn alle pchøytalere jeg har prøvd. I tillegg til å kunne koble "lyd ut" på pcen til "aux inn" på anlegget, er det mulighet for å koble til med usb(usb til usb). Jeg merker ingen forskjell på lydkvaliteten uansett hvordan det er koblet. Jeg har noen spørsmål angående dette: 1 Når usb brukes, går da signalet via lydkortet? 2 Vil dette ha noen innvirkning på cpu bruk? Har ikke fintestet selv, men merker ingen stor forskjell. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Eg har Logitech sitt USB headset. Da fungererer det uten lydkortet ja. Cpu usagen kan du måle i task manager. Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Selvfølgelig bruker det ikke lydkortet i pc'en når lyden overføres med USB. Da er det den digtale ubehandlede lyden som blir overført direkte til anlegget og du vil i teorien få mye bedre lyd. Lydkort er noe man brukte før kristus en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå