Leif Olsson Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Oystercatcher in afternoon light Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hurtig flukt ser det ut til, fin vingepositur, og ut fra nebbet ser det ut til at den har noe å fortelle. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Hei Ragnar. Takk før hurtig hyggelig kommentar Ja den forteller at se opp, ned, advarsel om unger så trø forsiktig M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Flott bilde Lord! Tror kanskje jeg må melde meg på fuglefotokurs hos deg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Flott bilde Lord! Tror kanskje jeg må melde meg på fuglefotokurs hos deg! God lørdag lady Helene. Takk før hyggelig kommentar og velkommen til fuglekurs Idag flott vær, lita vind, sol og nå 19 grader, er varmebølge i nordland då M v h Lord Leif Nikon man Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Denne Oystercatcheren catchet du fint Olsson Det er kanskje det Svenske navnet på Tjeld ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Hei og takk før hyggelig kommentar Rolf Oystercatcher er det engelske navnet, strandskata det svenske God helg videre ! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg