ProphetSe7en Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hei. Ønsker kjøpe et kamera til bruk på ferie nå i sommer. Bruk bli diverse berg og dalbaner, bading, fallskjerm osv. Er der noen gode kamera å få kjøpt til rundt 1500 som er å anbefale? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Sonyen har bildestabilostator og høyere fps (bilder per sekund) og generell bedre på video og lyddelen, mens goproen finnes det alt mulig av fester til, men ikke like mange på sonyen. http://www.prisjakt.no/product.php?j=2180304,2824633 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Takker. Etter jeg skrev her så fant jeg et sony hdr-az1 liggende i skuffen. Kjøpte det for rundt et år siden, men hadde helt glemt det før det dukket opp nå når jeg fant frem andre ting til turen. GoPro Hero er ikke å finne i noen butikker ser det ut til, så da utgår det. Hvordan vil HDR-AZ1 være opp mot Sonyen du linker til? Er det verdt å bruke 1500 for å bytte ut det jeg har? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Er nok ikke verdt å bytte det ut nei. Hvis ikke det er noe du mener du mangler, men ellers nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå