Mastiff Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Jeg har to kabinetter av eldre type i et skap (se bildet), og jeg trenger en maskin til der inne. Men da ville det vært greit med noe som så omtrent likt ut, syns jeg. Kan noen tenke seg hvor jeg kan få tak i noe sånt som dette, helst ikke for en formue... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Elektronix selger disse kabinettene. http://webshop.elektronix.no/Industri-PC-og-utstyr/Industri-PC/19--Rack-computer/3U-4U/RACK-360GB_-IMB211---4U-Computer-i5-4570-4GB-ram-500GB-HDD-W7-DVD-4-PCI-119588-p0000044400.aspx Har sett slike på jobben, når de ikke trengs lenger så blir det bare kastet. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Takk, men "laget på bestilling" koster nok ganske mye mer enn jeg hadde håpet å bruke på dette. Synd at sånt bare blir kastet istedenfor å bli lagt ut på Finn til en billig penge, og at det aldri skjer på de søppelplassene der jeg iblant leverer ting og tar en titt i pc-skrotet... Endret 2. juli 2016 av Mastiff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå