Roar Kneppen Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Abstrakt 767 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Litt mørkt og dystert på en måte, men likevel severdig og fint. Kanskje jeg snart er kvalifisert til en konto på dotten jeg også.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Litt mørkt og dystert på en måte, men likevel severdig og fint. Kanskje jeg snart er kvalifisert til en konto på dotten jeg også.. Du er overkvalifisert. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Litt mørkt og dystert på en måte, men likevel severdig og fint. Kanskje jeg snart er kvalifisert til en konto på dotten jeg også.. Du er overkvalifisert. Roar Tullebukk! Det er i alle fall sikkert at jeg ikke er. Jeg har knappest vært innom der, men det ser da greit nok ut for mine ringe bilder kanskje. Vi får se til høsten når jeg helt sikkert har overflod av bilder fra Helgeland og Lofoten på brikka mi. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Her er det i alle fall ikke enkelt å forestille seg hva utgangspunktet har vært. Så glemmer jeg det og betrakter bildet som det abstrakte bidrag det er. Litt mørkt, uten at det er noe negativt. Fine tegninger og former samt harmoniske fager gjør det behagelig å betrakte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Farger, former og bevegelse..en ekte Kneppen..liker det Mvh Oddmund Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Som Helene er inne på, noe mørkt men sett opp mot rette vegg/bakgrunn kan dette bli svært dekorativt.mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg