Gå til innhold

Dette tastaturet gir deg varslinger fra Internett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I brukerens naturlige synsfelt" - ikke om man kjører touch eller har fingrene på tastaturet, vil jeg tro og mene?

Den kjekkeste funksjonen de gjerne ikke roper høyt om: den lagrer også alle dine tastetrykk i clouden for backup slik at det er lett å hente inn den informasjonen etterpå.

Nei takk. Vil ikke ha slike funksjoner bakt inn i hardware, men for all del må de bare lage software, slik at vi kan unngå å bruke den. Hadde troa på Das før i tiden, når de stod for kvalitets tastefjøler som bare gjorde én jobb og gjorde den skikkelig. Dette gir meg bare noia.

• Liker 1
Lenke til kommentar

i alle fall jeg personlig, og sikkert ikke bare jeg alene, har sett mindre og mindre på tastaturet desto mer man er blitt vant med å bruke tastatur, så hvordan det skal plutselig blir "superenkelt" å "samle alt" på RGB-tastatur (noe jeg også har, og den er humbug) ser jeg bare ikke. Bokstavelig talt, pun intended.

Men siden det er for xxxxxx'te gang snakk om Kickstarter-prosjekt, så er det egentlig ikke overraskende.

Tror jeg skal starte mitt eget KS-prosjekt: dopapirholder med OLED skjerm koblet til nettskyen som viser interessante tweets. Okay folkens, gjør klar lommebøkene deres, det blir garantert en revolusjon!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har et DasKeyboard Ultimate som jeg har hatt i rundt 5-6 år, og det er helt elsk.

Men et som er koblet til skyen? Haha! Nei, takk.

Ser ut til at Microsoft har startet en trend her, ved å skulle selge folk keyloggere, i stedet for å lure det inn via reklame og "Du er besøkende nummer 1 000 000! Klikk her for å få preimen din!"

Endret av Lutra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

i alle fall jeg personlig, og sikkert ikke bare jeg alene, har sett mindre og mindre på tastaturet desto mer man er blitt vant med å bruke tastatur, så hvordan det skal plutselig blir "superenkelt" å "samle alt" på RGB-tastatur (noe jeg også har, og den er humbug) ser jeg bare ikke. Bokstavelig talt, pun intended.

Men siden det er for xxxxxx'te gang snakk om Kickstarter-prosjekt, så er det egentlig ikke overraskende.

Tror jeg skal starte mitt eget KS-prosjekt: dopapirholder med OLED skjerm koblet til nettskyen som viser interessante tweets. Okay folkens, gjør klar lommebøkene deres, det blir garantert en revolusjon!

Sånne finnes i Japan alt ... inkludert talende doer ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...