AfterGlow Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Das Keyboard søker nå folkefinansiering av et tastatur som kan kobles til nettskyen.Dette tastaturet gir deg varslinger fra Internett Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Men blikket er jo ikke på tastaturet, det er på skjermen... Kjempeflott for de som skriver sakte og ser på tastaturet mens de skriver, men eg får en følelse av at de kanskje ikke er kundegruppen. Eller? 2 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 "I brukerens naturlige synsfelt" - ikke om man kjører touch eller har fingrene på tastaturet, vil jeg tro og mene? Den kjekkeste funksjonen de gjerne ikke roper høyt om: den lagrer også alle dine tastetrykk i clouden for backup slik at det er lett å hente inn den informasjonen etterpå. Nei takk. Vil ikke ha slike funksjoner bakt inn i hardware, men for all del må de bare lage software, slik at vi kan unngå å bruke den. Hadde troa på Das før i tiden, når de stod for kvalitets tastefjøler som bare gjorde én jobb og gjorde den skikkelig. Dette gir meg bare noia. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Om key loggere ikke var populær før så kommer det ihvertfall til å bli det visst dette tastaturet får noe utbredelse... 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 i alle fall jeg personlig, og sikkert ikke bare jeg alene, har sett mindre og mindre på tastaturet desto mer man er blitt vant med å bruke tastatur, så hvordan det skal plutselig blir "superenkelt" å "samle alt" på RGB-tastatur (noe jeg også har, og den er humbug) ser jeg bare ikke. Bokstavelig talt, pun intended. Men siden det er for xxxxxx'te gang snakk om Kickstarter-prosjekt, så er det egentlig ikke overraskende. Tror jeg skal starte mitt eget KS-prosjekt: dopapirholder med OLED skjerm koblet til nettskyen som viser interessante tweets. Okay folkens, gjør klar lommebøkene deres, det blir garantert en revolusjon! 2 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Har et DasKeyboard Ultimate som jeg har hatt i rundt 5-6 år, og det er helt elsk. Men et som er koblet til skyen? Haha! Nei, takk. Ser ut til at Microsoft har startet en trend her, ved å skulle selge folk keyloggere, i stedet for å lure det inn via reklame og "Du er besøkende nummer 1 000 000! Klikk her for å få preimen din!" Endret 3. juli 2016 av Lutra 1 Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 i alle fall jeg personlig, og sikkert ikke bare jeg alene, har sett mindre og mindre på tastaturet desto mer man er blitt vant med å bruke tastatur, så hvordan det skal plutselig blir "superenkelt" å "samle alt" på RGB-tastatur (noe jeg også har, og den er humbug) ser jeg bare ikke. Bokstavelig talt, pun intended. Men siden det er for xxxxxx'te gang snakk om Kickstarter-prosjekt, så er det egentlig ikke overraskende. Tror jeg skal starte mitt eget KS-prosjekt: dopapirholder med OLED skjerm koblet til nettskyen som viser interessante tweets. Okay folkens, gjør klar lommebøkene deres, det blir garantert en revolusjon! Sånne finnes i Japan alt ... inkludert talende doer ... Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Sånne finnes i Japan alt ... inkludert talende doer ... Ja, det er mulig. Men har de doskåler som kan snakke med stemmen til Jonas Gahr Støre? Neppe. Som jeg sa blir dette en revolusjon, KS here we go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå