Eventyrtid Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Hei, Jeg skal begynne på vg2 nå til høsten og har et spørsmål angående programområde. Jeg har søkt om individuell søknadsbehandling, og pga. dette var fristen 1 måned tidligere enn for vanligere søkere. Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye om jeg ville gå realfag eller samfunnsfaglig linje, så da valgte jeg litt impulsivt den samfunnsfaglige linjen. Noen dager etterpå innså jeg at jeg egentlig ville gå den realfaglige retningen, og spurte rådgiveren min og dette gikk an å få rettet på, noe som han sa gikk helt fint. Tiden kom da vi skulle velge programfag, og jeg valgte innenfor realfag uten å tenke noe mer på programområde. Nå nettopp gikk jeg inn på VIGO, og fant ut at mitt programområde fortsatt sto som "Språk, samfunnsfag og økonomi Vg2". Spørsmålet er, kommer dette til å skape noe trøbbel for meg angående hvilke programfag jeg kommer inn på? Endret 1. juli 2016 av John9s Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg stod som realfag, men hadde ett samfunnsfaglig fag i tillegg. Det har ikke hatt noe å si for min del, så da tviler jeg på at det har det for din del heller. Du kan jo sende de en mail og be om å få det endret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå