AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg har lenge tenkt på å kle meg i hettegenser og i olabukse/joggebukse og ha caps på meg eller lue. Jeg har tenkte på å være i lag med en annen mann som er eldre en meg eller som er like gammel som meg. Jeg er tjuetre år. Jeg seter stor pris på at han har hettegenser og olabukse eller joggebukse og caps/lue på seg og. Også ligger vi oppa hverandre. Han tar av meg Caspen og hetta og han sitter oppa meg. Og vi ligger på golvet og knufler. Er dette unormalt? Anonymous poster hash: bbf93...dbd Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Foretar du en liten undersøkelse blant folk, tror jeg bestemt du vil finne ut at slike lyster ikke er det normale. Det undrer meg at du er i tvil om akkurat det. Lenke til kommentar
Thoae Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Men jeg synest at det hadde vært kjekt å gjort det en gang. Grunnen til at jeg føler det sånn, er fordi at jeg tiltrekkes mot andre menn. Kvinner tiltrekkes jeg ikke mot. 1 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Ingen er normale og alt er normalt, kort og greit. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Ja, du er unormal. Men det er helt normalt å være litt unormal. Lenke til kommentar
Thoae Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ja, du er unormal. Men det er helt normalt å være litt unormal. Takk for det:). Jeg har alltid tenkt å kose med en annen mann med hettegenser og lue eller caps. Den tanken hadde vært greit å prøvd ut en gang. Lenke til kommentar
eplerOGappelsiner Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ja, du er unormal. Men det er helt normalt å være litt unormal. Takk for det:). Jeg har alltid tenkt å kose med en annen mann med hettegenser og lue eller caps. Den tanken hadde vært greit å prøvd ut en gang. Husk at dere snur capsen, ellers kommer den bare i veien. 3 Lenke til kommentar
Thoae Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ja, du er unormal. Men det er helt normalt å være litt unormal. Takk for det:). Jeg har alltid tenkt å kose med en annen mann med hettegenser og lue eller caps. Den tanken hadde vært greit å prøvd ut en gang. Husk at dere snur capsen, ellers kommer den bare i veien. Ja, det skal vi hugse, også ligger vi oppå hverandre og koser oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg