Gå til innhold

Trenger tips til boxer, stor/lang


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å finne boxere som passer til meg. Jeg er en forholdsvis høy kar (193) som også er ganske bredbygd, og for å gjøre vondt verre har jeg også noen kilo som ikke er strengt nødvendige. Etter å ha irritert meg over at 3XL-boxerne til Dressmann var i strammeste laget prøvde jeg noen i 5XL da en Dressmann XL-butikk åpnet i nærområdet. So far so good. Nå har jeg imidlertid funnet neste problem på lista; de er for korte i låra. Til vanlig går det greit nok, men når jeg skal bevege meg litt så heiser de seg opp og blir ubehagelige, i tillegg til at låra gnisser og blir kjipe etter en liten stund. Derfor lurer jeg på om noen kan peke meg i generell retning av boxere som oppfyller følgende:

 

Være lang nok til at de ikke krøller seg sammen; om jeg skal gjette minimum vil jeg si 15 cm på innsiden av låret.

Gi plass til ~117 cm livvidde og 75 cm øverst på låret. Om de i tillegg klarer å være noenlunde snug halvveis ned på låret, der det nærmer seg 60, er det god knall. Litt høyde på livet er også ønskelig, siden jeg ikke er rørlegger...

Passformen skal helst være tettsittende.

 

Har sett på UnderArmor sine, men de fikk nokså dårlige skussmål på holdbarheten...

Jeg har generelt fått kleshandling helt opp i halsen, og orker ikke tråle gjennom en million sider med Amazon og Ebay for å skille klinten fra Lewinsky.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...