Gå til innhold

Sony DV DCR-TRV10E

Anbefalte innlegg

Jeg har et prosjekt på skolen med fire andre, og vi har valgt å lage film! Jeg har fått meg en splitter ny PC, og den passer ypperlig til å redigere film med.

Jeg har fått spilt over filmen, men jeg lurer på hvordan jeg skal spille filmen tilbake? Jeg har prøvd alle mulige måter!

De knappene jeg har på kameraet som det er stor sjanse for at det er, er følgende:

Player

Camera

Memory

OFF (selvfølge)

Hva skal jeg trykke/holde inn for å spille tilbake?

På forhånd; takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par ting;

1. TRV10 er et videokamera. Du burde derfor poste i videokamera-forumet. Da får du flere og bedre svar enn her.

2. TRV10 har så vidt jeg vet ikke DV-IN (bare DV-OUT). Altså kan du ikke spille videofilmen tilbake til kameraet fra pc (bare fra kamera til pc).

Det er jo et problem, men det kan antagelig løses ved hjelp av en såkalt widget. Det er en liten dings du må kjøpe og koble til kameraet ditt. Dermed får du DV-IN. Gjør et søk eller spør på forumet så kanskje noen kan hjelpe deg med å finne riktig widget til kameraet ditt.

Lenke til kommentar

en widget bare gjør at kameraets programvare blir konfigurert til å fungere med DV-inn (tenk i Europa er de så ekle at de tok ekstragebyrer på DV-inn, så noen fabrikanter bare solgte kameraene uten)

Kjøp widgets for Sony-kamera fra en hvilken som helst nettbutikk... Uheldigvis koster den oppmot 1200 kroner... Trål gjennom alt av bruktmarked, qxl osv og se om du kan få en brukt.

Lenke til kommentar
en widget bare gjør at kameraets programvare blir konfigurert til å fungere med DV-inn (tenk i Europa er de så ekle at de tok ekstragebyrer på DV-inn, så noen fabrikanter bare solgte kameraene uten)

Kjøp widgets for Sony-kamera fra en hvilken som helst nettbutikk... Uheldigvis koster den oppmot 1200 kroner... Trål gjennom alt av bruktmarked, qxl osv og se om du kan få en brukt.

Du skulle tilfeldigvis ikke vite om en troverdig, bra side som selger en Sony Widget? Helst ubrukt... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...