AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Når du ikke har røyka på et halvt år tror jeg på deg.I'll be back in six months Anonymous poster hash: 219cd...900 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 TS Man trenger ikke hjelp for å stoppe, det handler om prioriteringer. Jeg er avhengig av pepsi max, virkelig avhengig, er ikke avhengig av hasj så den er grei. Det er ikke avhengighetsskapende. Anonymous poster hash: 219cd...900 Forsøk å stopp. Lurt. Jeg trodde hasj var ganske avhengighetsskapende. Men er det ikke ulovlig å røyke hasj i Norge? Har ikke peiling på sånne ting men håper du klarer å slutte . Vi er ingen perfekte. Jeg er avhengig vi chips... ikke bra det for det kan jeg bli feit av Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Du har nok høyere fettprosent pga chipsen selvom du ikke ser det egentlig. Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Du har nok høyere fettprosent pga chipsen selvom du ikke ser det egentlig. Hehe det verste er at jeg ikke bryr meg om det. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå