Runar J Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg har ett problem hvor en harddisk i en stasjonær datamaskin ikke dukker opp i diskbehandling. Finner den i Enhetsbehandling men ikke i diskbehandling, noe som gjør at jeg ikke får brukt harddisken. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Prøv diagnostics tool fra diskfabrikanten. Du finner de fleste slike verktøy på UBCD. Mulig at disken er defekt. Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg har opplevd det samme. Gå til hardiskbehandling. der finner du harddisken. du må da lage en bokstav til disken. da vil den vises. Jeg sitter på et hotell nå, men jeg kan lage en bedre beskrivelse når jeg kommer hjem. Dette gjelder kun vist den disken ikke er systemdisken, men en annen disk du har satt inn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Nei, problemet er jo at den ikke vises i Diskbehandling. Lenke til kommentar
Runar J Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 Fikk fikset det, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Aha, så du fant den i Diskbehandling. Feil info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå