Arodem Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Etterlengtet funksjon er rundt hjørnet.Snart får Xbox One muligheten til å spille av musikk mens man spiller Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Var mulig på xbox 360 å rippe cd og så spille av musikken mens man spilte. På ps3 var det mulig å kopiere inn musikk fra enten pc eller ekstern enheter. Hvorfor er ikke det mulig lengre ? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Sannelig på tide. Håper man kan bruke google music, da blir det bra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 kjekk funksjon, men ikke superviktig for meg. btw, noen som veit om den nye xbox one kommer i svart? har bare sett den i hvit så langt. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hva er vitsen med å høre på musikk mens man spiller? Er ikke spillingen i seg selv nok stimuli? Liker som regel musikken i spillene jeg spiller veldig godt, men det er vel sikkert noen som ikke gjør det også. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det er mange spill man kunne hørt på sin egen musikk for å gjøre totalopplevelsen bedre, bilspill f.eks. Såklart setter man ikke på musikk i bakgrunnen dersom man spiller solo-campaign i et rpg-spill f.eks Husker det var digg å spille THPS4 med egen musikk, gjorde spillet til en mye bedre opplevelse, selv om akkurat det spillet hadde veldig god musikk ifra før. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hva er vitsen med å høre på musikk mens man spiller? Er ikke spillingen i seg selv nok stimuli? Liker som regel musikken i spillene jeg spiller veldig godt, men det er vel sikkert noen som ikke gjør det også. Husker spessielt godt Forza 3 og Just Cause 2 som jeg spilte endel på 360. Disse hadde jeg nokk ikke klart å spilt så lenge som jeg gjorde uten egen musikk. Forza hadde veldig kjedelig musikk ( i min mening ) og musikk eksisterte omtrent ikke i JC2. I spill som Uncharted ville man selvfølgelig ikke brukt en slik funksjon ( utenom kanskje i multiplayer ), men finnes mange spill hvor denne funksjonen er kjekk å ha. I GTA5 på PC f.eks så slår jeg på winamp og skrur av lyden på spillet når jeg skal spille på nytt gjennom første heistet. Lei av å høre dialogen til lester. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Tydeligvis forskjell på folk ja Det første jeg gjør i bilspill er å skru av ALL musikk. Jeg vil kun høre lyden fra bilene. Musikk er er forstyrrende element. Lenke til kommentar
WickedSoulSalsa Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 uh man kan jo gjøre dette nå bare åpne medie spilleren på høyre kanten av skjermen og spille stayin alive eneste er at man får en kant på siden av skjermen så man må ha lit mindre skjerm Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) dude, vennligst bruk punktum og komma i setningene dine, man får vondt i hodet av å lese posten din. og jeg måtte lese den to ganger for å få med meg alt. btw, var det noen som vet noe om fargevalget på den nye xboxen som kommer i høst? har bare sett den i hvit, og det er ikke aktuelt. svart er best. Endret 4. juli 2016 av Spirre Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Som XboxOne-eier har jeg virkelig håp om at det kommer en Spotify-app på plass. I spill med bakgrunnsmusikk kan jeg gjerne høre på min egen, men først og fremst vil jeg ha noe som funker enkelt på hovedsystemet i stua. Håper jeg på Spotify forgjeves, tro? Lenke til kommentar
TheSheepFarmer Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Spotify på xbox ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå