hoenir Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har en western digital 120gig.. Jeg starter opp maskina, men harddisken reagerer ikke.. virker som om det er noe med strøm inntaket på hd'en(har prøvd forskjellige maskiner).. noen som har vært borti noe slikt? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Sjekk kontakten nøye, prøv å gi den en liten dunk når den skal gå, du bør ta backup om den starter og sende inn til garanti bytte. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei jeg har også tilsvarende problem, skulle sette sammen ny maskin og tok med meg WD120Gb over til ny maskin..ingen respons der. Har proved å formatere men går ikke, kort fortalt så tar jeg og settter den til slave og kjører master med en mindre disk. Da virker den fint, bruker XPpro og formaterer igjen patisjonen (nå F:) til NTFS, men nei virker ikke nå heller som master disk.............jeg er også lett forbannet nå. PS! i bios'en ser alt i orden ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå