tmkaldheim Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Vurdere nytt Thermaltake kabbi men kas bør eg velga. Ska ha med plexiglass Endret 26. november 2003 av Kongen på Karmøy Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Nei vell Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Termaltech , har ikke hørt om den produsenten! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Han mener sikkert Thermaltake Her er Microplex sine Thermaltake kabinetter: Thermaltake Xaser Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Jeg vurderer også et Thermaltake kabinett. Og etter masse sikling og stirring på bilder har jeg kommet frem til at dette er det beste. God plass: Brønner, eksterne: 4 stk. 5¼" 2 stk. 3½" Brønner, interne: 6 stk. 3½" Og greit med ting som følger med Vifteplasser: Foran: 2 stk. 80mm (inkl.) Bak: 2 stk. 80mm (inkl.) Sidedør: 2 stk. 80mm (inkl.) Topp: 1 stk. 80mm (inkl.) Greit med en Hardcano 9 også Så, kjøp det du..Og fortell meg hvordan det var Endret 1. desember 2003 av PsychoPat Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Nei ska heller ha detta eg Ein gang eg får rå Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei ska heller ha detta eg Ein gang eg får rå Godt valg! Tror nok jeg skal ha I&S som mitt neste kabinett. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sikkert bare meg... men kan du legge en link til det kabinettet der? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Selges hos Microplex.no Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Mmmmmm i&m *sikle sikle* ps : IKKE kjøp thermaltake kabinett plis, ferdig modda og gørre kjedelig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Mmmmmm i&m *sikle sikle* ps : IKKE kjøp thermaltake kabinett plis, ferdig modda og gørre kjedelig Er egentlig bare en Chieftec med en del modding og ferdigmontert viftestyring. Da er det bedre å kjøpe I&S eller Lian-Li. Sistnevnte synes jeg er altfor dyr, men for et design! Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er egentlig bare en Chieftec med en del modding og ferdigmontert viftestyring. Da er det bedre å kjøpe I&S eller Lian-Li. Sistnevnte synes jeg er altfor dyr, men for et design! helt enig med at SLC(cheftec,antec,ming,thermaltake osv) er kjedlige. de har vært like i for mange år og putter på ekstra dilldall for å selge flere av dem når salget dupper av har I&S 910PB akkurat nå og er fanatisk fornøyd med det (bortsett fra vekten, men får jo hjul med den, så tut og kjør ) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvis du har I&S og det blir trangt på LAN, kan du jo bare bruke kabinettet som stol. Sparer endel plass. Uansett: Gå for I&S. Du vil ikke angre! (bortsett fra den dagen du skal bære det ned alle trappene fra leiligheten din i 12. etasje) Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Hmmm... Tusen takk for tipsene (sier jeg..jaja.) Jeg er forsåvidt enig. Men jeg synes det er viktig med god plass og bra luftgjennomstrømning. Jeg sliter egentlig litt med hva jeg skal kjøpe. Loke meg da. Jeg kikka på Microplex etter I&S men så det ikke, aner ikke hvorfor. Nye briller? Edit: Unnskyld meg, men ser dere et bilde hos meg? Derja.... Fikk det til nå. Hehe. Ikke så greit Endret 3. desember 2003 av PsychoPat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå