Tåka Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hei Jeg fikk en sms regning på fakturaen på 15 kr ikke mye men irriterende på noe man ikke vet hvorfor er der ringte Telenor og de sa at jeg måtte snakke med det som har sendt sms'en og jeg fant tilslutt ut at det er et Svenskt firma som påstår at jeg har søkt på mitt gamle hjemmetelefon nummer med deres system og det koster 15 kr pr melding de sender om dette, hva faan har jeg for interesse av å spørre om mitt eget gamle nummer? og det spurte jeg de om men det kunne han ikke svare på men han sto på sitt så jeg ga opp, men kommer det flere slike hva kan man gjøre? Jeg spurte Telenor om det og de sa at jeg da må stenge ALLE nummer for SMS og det er jo helt idiotisk bare for denne svindelen, det er ikke min feil at de svindler på denne måten og jeg blir nesten syndebukk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Trekk fra 15 kroner når du skal betale og skriv at du bestrider disse 15 kronene 1 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hvordan i alle dager der dette Telenor sin feil? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hvordan i alle dager der dette Telenor sin feil? Fordi telenor er innkrever for dette beløpet. Da kan en nekte å betale telenor, og begrunne hvorfor. Hvis telenor likevel betaler innholdsleverandøren, er dette en risiko telenor tar frivillig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå