okjo Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Petersplassen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hei Oddmund! Vi gikk helt fra starten og hele veien opp. Det var dritkult å gå den smale trappa langs kuppelen, jaggu bra at folk ikke skulle gå ned samme vegen! Nydelig utsikt der oppe ja, og her har du fått et klassisk flott bilde over Petersplassen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Her har Paven og du herlig utsikt ! Som du nevner, bør ses i fullstørrelse for å få med de små detaljer bakover i bildet. (320 trinn, det var mye det.) Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Med det samme grunnet fugleperspektivet lurte jeg på om du hadde vært oppe i Eiffeltårnet da denne utsikten kunne minne litt om det. Men du har altså vært lenger syd og avlagt'n Pave Franz et besøk. Jeg ville klona vekk bilene nede til høyre, men det er nå meg. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg