Gå til innhold

Ting du hater/misliker (osv) med iOS


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Vil ikke noe av det som nevnes kunne løses med jailbreak?

Som mørkt tema, kontrollsenter, nedlasting fra youtube ++

Jo, men det er ikke en god løsning. Enkelte apper vil da ikke fungere eks.

Har du eksempler på dette?

Ser ikke bort fra at min neste telefon kan være en iPhone. Men ikke uten muligheten til å kunne jailbreake uten å miste funksjoner.

 

Noen apper som f.eks TV2 Sumo funker ikke med jailbreak. Tror dette gjelder en del bank apper også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iMessage. Skjønner ikke hvorfor iMessage skal slåes på IGJEN etter hver oppdatering. Det er mange meldinger jeg ikke har fått pga at iMessage har blitt slått av senere, men folk har allikevel sendt imessage til meg.

 

Hva er galt med vanlig sms?

 

Enig!

Hadde bare imessage fungert slik de sier (at melding sendes som sms hvis ikke vedkommende er på nett), men stadig vekk forsvinner imessage meldinger i løse luften, og ble aldri sendt som sms.

 

Så jeg har skrudd av imessage for godt! Da går alt som SMS på sekundet!

 

(Men som du sier er det typisk Apple å default skru på slike hjertebarn etter hver OS oppgradering...)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

iMessage. Skjønner ikke hvorfor iMessage skal slåes på IGJEN etter hver oppdatering. Det er mange meldinger jeg ikke har fått pga at iMessage har blitt slått av senere, men folk har allikevel sendt imessage til meg.

 

Hva er galt med vanlig sms?

Enig!

Hadde bare imessage fungert slik de sier (at melding sendes som sms hvis ikke vedkommende er på nett), men stadig vekk forsvinner imessage meldinger i løse luften, og ble aldri sendt som sms.

 

Så jeg har skrudd av imessage for godt! Da går alt som SMS på sekundet!

 

(Men som du sier er det typisk Apple å default skru på slike hjertebarn etter hver OS oppgradering...)

Sliter med det samme. Bruker heller messenger og evt std sms

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...