EG-s Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 kjøpte akkurat en ny t610, litt usikker på alt dilldallet som kan brukes. eneste jeg har gjort er å sjekke firmware, som er R3C002. samt å kopiere over sim listen. Men sjekket også at IR funka fra min laptop. lasta over denne themen: så hva annet er det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Mophun må du prøve! Masse tøffe spill! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) ehmmm, hva er beste måte å åpne dekslet bak. får det plutselig ikke av igjen, latterlig men er litt redd for å bryte hele greie i stykker. Endret 24. november 2003 av EG-s Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Press forsiktig ned og dra den av. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 ja, fikk det akkurat til. Skulle til å redigere bort den flaue posten, men du kom meg i forkjøpet. virker som en ok tlf til 2450 uten abb. tenkte å ta den bindinga på 12mnd med netcom active talk, men da hadde total prisen på tlf blitt ca 3330 før selve tellerskrittene. så er nå på jakt etter ett abb, uten mnd pris/lav og for en middels forbruker, enkelt å finne, hehe får vel begynne å bruke oulooks sin kalender istedet, siden de synkroniseres automatisk over IR med tlf sin. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det er en ganske fin mobil til den prisen. Du har fått ganske mye for penga. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jepp.....T610 er ordentlig go' mobil... Kjøpte den tidlig i sommer og har ikke angret et sekund.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hvor koster den 2450 uten abb? billigste jeg fant i prisguiden var 2766 el no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå