AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hei! Har nå i 2 uker hatt vann i øret( fikk det etter å sprutet inn for mye vann i øret med skylleballong )Er bedre nå en hva det var for 2 uker siden, men kjenner enda at det er vann der. Spesielt når jeg snur hodet høyre/venstre. Er det flere som har fått vann i øret, og hatt det i et par uker? Vil det gå ut av seg selv? Anonymous poster hash: 82671...195 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg hadde nylig trøbbel igjen med høyre øre, trodde først det var ørevoks som var kommer for langt inn og måtte skylles ut, men når jeg gikk til legen så viste det seg at det var væskedannelse på innsiden av trommehinna. Da høres det ut som du har vann i øret (såklart), og man er omtrent døv på den siden. Det jeg fikk var en antibiotikakur for å hindre en infeksjon som kan oppstå når dette skjer, og nesespray som visstnok skulle åpne "ventilen" mellom øret og svelget og få væsken ut den veien. Gikk litt tid uten at det hjalp noe særlig, men plutselig en dag sa det slipp. Er langt fra noen lege, men synes jeg kjente meg igjen i din situasjon. Jeg ville ikke vært spesielt bekymret med mindre det plager deg eller er vondt (for min del var det ikke vondt, bare mildt irriterende i lengden). Hvis det ikke går over så går du til legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg hadde nylig trøbbel igjen med høyre øre, trodde først det var ørevoks som var kommer for langt inn og måtte skylles ut, men når jeg gikk til legen så viste det seg at det var væskedannelse på innsiden av trommehinna. Da høres det ut som du har vann i øret (såklart), og man er omtrent døv på den siden. Det jeg fikk var en antibiotikakur for å hindre en infeksjon som kan oppstå når dette skjer, og nesespray som visstnok skulle åpne "ventilen" mellom øret og svelget og få væsken ut den veien. Gikk litt tid uten at det hjalp noe særlig, men plutselig en dag sa det slipp. Er langt fra noen lege, men synes jeg kjente meg igjen i din situasjon. Jeg ville ikke vært spesielt bekymret med mindre det plager deg eller er vondt (for min del var det ikke vondt, bare mildt irriterende i lengden). Hvis det ikke går over så går du til legen. Dette hørte veldig likt ut ja. Hvor lenge hadde du disse symptomene(flere uker?)? Og hvordan fikk du vannet i øret? Jeg selv fikk vannet ved at jeg sprøytet inn altfor mye vann i øret, noe som nå har ført til at jeg kjenner vann der og hører dårligere. Må også nevnes at på det andre øret så har jeg fått en ørebetennelse, fikk det da jeg besøkte legen forleden. Anonymous poster hash: 82671...195 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg hadde det vel slik et par uker ja før jeg gikk til legen. Som sagt trodde jeg at det var ørevoks, så jeg fylte på med Revaxør i noen omganger (over en periode på noen dager) uten hell. Etter at det ikke funka så gikk jeg til legen med troa om at de kunne skylle ut. Men da fikk jeg altså kontrabeskjed. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg hadde det vel slik et par uker ja før jeg gikk til legen. Som sagt trodde jeg at det var ørevoks, så jeg fylte på med Revaxør i noen omganger (over en periode på noen dager) uten hell. Etter at det ikke funka så gikk jeg til legen med troa om at de kunne skylle ut. Men da fikk jeg altså kontrabeskjed. Oki. Har hatt det selv en to ukers tid. Men vet du hvorfor du fikk det? Kan det være etter at du har bada også fått vann i øret? Man kan vel kjenne en forskjell på om det er vann/voks i øret Anonymous poster hash: 82671...195 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Hva tror dere? Kan nesespray hjelpe til å si "slipp"? Sånn at vannet vannet ut. Anonymous poster hash: 82671...195 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Legen mente det skulle hjelpe ved vann bak trommehinna. Men for min del så ikke det ut til å virke. Beklager sent svar på forrige spørsmål. Jeg trodde som sagt først det var ørevoks, og fikk ut litt med papir rundt fingeren og det virka til å hjelpe. Men så var det litt av og på, så prøvde jeg med Revaxør. Etter det så var det helt stopp, så mulig at det var en liten rift eller noe i hinna og at jeg bare "fylte på". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Legen mente det skulle hjelpe ved vann bak trommehinna. Men for min del så ikke det ut til å virke. Beklager sent svar på forrige spørsmål. Jeg trodde som sagt først det var ørevoks, og fikk ut litt med papir rundt fingeren og det virka til å hjelpe. Men så var det litt av og på, så prøvde jeg med Revaxør. Etter det så var det helt stopp, så mulig at det var en liten rift eller noe i hinna og at jeg bare "fylte på". Okei skjønner. Men hvor lenge vil du si at du hadde vann i øret-følelsen? Et par uker? Anonymous poster hash: 82671...195 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Noe sånt, ja. Noterte meg ikke datoene helt eksakt, men kan nok stemme bra med et par uker. Gå til legen med problemet du, er vel ikke rare summen om du får time hos fastlegen. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Bang your head on your pillow side ways it would work... True story. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Noe sånt, ja. Noterte meg ikke datoene helt eksakt, men kan nok stemme bra med et par uker. Gå til legen med problemet du, er vel ikke rare summen om du får time hos fastlegen. Var hos legen for 1 uke siden og da skylte han øret med sånn ballong, også så han inn i øret og da sa han at det var litt rødt der, og jeg fikk da en ørebetennelse. Kan fort ha skyldtes når jeg sprøytet inn vannet. Bør vel bare ta tiden til hjelp nå? Evt teste ut nesespray Anonymous poster hash: 82671...195 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Bang your head on your pillow side ways it would work... True story. How? Doesnt work on me. Anonymous poster hash: 82671...195 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå