dp Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hadde vært nice med en liten prommy Bare synd den er så sabla dyr og lite lan-vennlig hvem bryr seg om det..? du får den jo med på lan, bare litt mere knot.. hvor ofte er du på lan, 3 ganger i året..? Lenke til kommentar
felge Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hadde vært nice med en liten prommy Bare synd den er så sabla dyr og lite lan-vennlig hvem bryr seg om det..? du får den jo med på lan, bare litt mere knot.. hvor ofte er du på lan, 3 ganger i året..? er på LAN ganske ofte jeg.. 25-30 ganger i året... noen store og små lan.. hadde ikke klaget på en prommy !!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 25-30 ? Tviler jeg litt på.. er ett lan hver 12 dag det.. Dessuten har jeg prommy jeg Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 25-30 ? Tviler jeg litt på.. er ett lan hver 12 dag det.. Dessuten har jeg prommy jeg tviler vel også litt på 25-30 lan. er selv på 2-3 ganger i året inkl TG. hvilke temps får du med prommyen din ? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Da var Prommy`n kommet til 3dfxcool. God pris da: 6789kr. Huff og huff, det koster og være kar Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Da var Prommy`n kommet til 3dfxcool. God pris da: 6789kr. Huff og huff, det koster og være kar skal ikke se bort ifra at jeg kjøper en slik en.. Endret 1. desember 2003 av the best one Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Da var Prommy`n kommet til 3dfxcool. God pris da: 6789kr. Huff og huff, det koster og være kar skal ikke se bort ifra at jeg kjøper en slik en.. selger det ikke slik lian li kasse til prommyen der og ? Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Da var Prommy`n kommet til 3dfxcool. God pris da: 6789kr. Huff og huff, det koster og være kar skal ikke se bort ifra at jeg kjøper en slik en.. selger det ikke slik lian li kasse til prommyen der og ? vet ikke.. står ikke noe om det. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Må si jeg har fryktelig lyst på en jeg også. Noen som vet noe om hvordan man går frem for å bytte gassen på en vapo. Om det er noe en kjølemontør eller noe kan gjøre? Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Må si jeg har fryktelig lyst på en jeg også. Noen som vet noe om hvordan man går frem for å bytte gassen på en vapo. Om det er noe en kjølemontør eller noe kan gjøre? legg ut post på xtremesystems.org , de hjelper deg med glede.. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Må si jeg har fryktelig lyst på en jeg også. Noen som vet noe om hvordan man går frem for å bytte gassen på en vapo. Om det er noe en kjølemontør eller noe kan gjøre? legg ut post på xtremesystems.org , de hjelper deg med glede.. Har vært og mysa litt der, bare lurte litt i grunn om det var noen her på forumet som hadde kikket litt på det Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vist man vil bytte gassen på en Vapochill er det bare å få en kjølemontør eller lignende til å gjøre det. Dette koster ca 1500,-. Vapochill XE har jo en annen gass, R404, samme som blir brukt i Prommy Mach II. I PE og SE versjonen er det R134. Problemet er, har du en PE versjon med BD50F kompressor vil denne bli for varm med R404. Det var vel noen som hadde klart å kjøre det ganske stabilt med kompressoren på 14V og R404. Har du en SE versjon, som har BD35F kompressor, så kan du modde den med ny gass å få XE ytelse. Vist du har Prommy Mach II, så modder du den med R507 gass! Prometia bruker 230V kompressor og ikke 12V som Vapochill. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nerd er jeg , men ikke en nerd som bruker 7000kr på kjøling! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nerd er jeg , men ikke en nerd som bruker 7000kr på kjøling! Folk er forskjellige Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nerd er jeg , men ikke en nerd som bruker 7000kr på kjøling! meld deg inn i noe aksjespill//pyramide da får du masse cash til kjøling og hw .. funker fett det Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 25-30 ? Tviler jeg litt på.. er ett lan hver 12 dag det.. Dessuten har jeg prommy jeg kanskje jeg tok litt hardt i da la oss si 20 da Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 skal man ha det beste så blir det dyrt.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ahhh 3dfxcool selger ikke lian li underkassene... grr.. sa de ikke kunne garantere at du skulle få det inn heller , de måtte se det på etterspørselen.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nerd er jeg , men ikke en nerd som bruker 7000kr på kjøling! meld deg inn i noe aksjespill//pyramide da får du masse cash til kjøling og hw .. funker fett det Eller bare taper masse cash jeg kunne brukt på vannkjølig og hw! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis de ikke selger LianLi add on kit, så er det dårlig. Jeg vil påstå at prisen er rundt 500,- over det den behøver og være, men det overlever man. Er forresten spent og se hva netconnection klarer og hoste opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå