dp Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 gleder meg endel til den kommer ut gitt.. P4 3.2 + Prommy og 9800 XT er vel drømmen for meg akkurat nå. Vi snakker da P4 @ 4Ghz+++, og et 25k system i 3dmark 2k1. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det er vel i dag den skal komme? ser ikke noe på 3dfxcool jeg....kanskje de ikke oppdaterer siden før mandag neste uke... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 sikkert bare rykter.....tror ikke den kommer.... tror dere ikke di ville lagt den ut for salg vist den kom inn i dag? og at di hadde reklamert for den en tid i forveien??...for å få litt blest om produktet.... dette lukter det ikke godt av,, Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 sikkert bare rykter.....tror ikke den kommer.... tror dere ikke di ville lagt den ut for salg vist den kom inn i dag? og at di hadde reklamert for den en tid i forveien??...for å få litt blest om produktet.... dette lukter det ikke godt av,, Nei...begynner faktiskt å lure litt selv. Kan være det kommer engang ivertfall, men ikke nå... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 sikkert bare rykter.....tror ikke den kommer.... tror dere ikke di ville lagt den ut for salg vist den kom inn i dag? og at di hadde reklamert for den en tid i forveien??...for å få litt blest om produktet.... dette lukter det ikke godt av,, Nei...begynner faktiskt å lure litt selv. Kan være det kommer engang ivertfall, men ikke nå... en prommy skal jeg ha.....eller vapo vist ikke en prommy kan skaffes til en grei pris..men,,,dette ser stygt ut......etter jul...da skal det handles. er med i den case compon. skal modde så det griner.... tror jeg trenger cpu oxo...får ikke liv i min maskin. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 som sagt så er det jo på vei inn på netconnection.no! GÅR jo ann å bestille derfra istedenfor å bestille fra 3dfxcool... er ikke umulig lissom.. Netconnection har faktisk lagt inn en side hvor det står at den er på vei! SAK Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 som sagt så er det jo på vei inn på netconnection.no! GÅR jo ann å bestille derfra istedenfor å bestille fra 3dfxcool... er ikke umulig lissom.. Netconnection har faktisk lagt inn en side hvor det står at den er på vei! SAK ja jøss...lett i endel minutter nå ja...fant ingenting Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fant mach II i danmark til 55oo Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) fant mach II i danmark til 55oo m frakt og tilleggsutstyr koster den sikkert opp i mot 6500-7000Kr Edit: Finner helle ingen prommetia hos netconnection... Endret 28. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 finner INGEN prommy i norge Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 finner INGEN prommy i norge Tror jeg gir dem èn uke til jeg, så begynner jeg virkelig å miste håpet! Lenke til kommentar
dp Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 finner INGEN prommy i norge Tror jeg gir dem èn uke til jeg, så begynner jeg virkelig å miste håpet! latterlig er dere! gå inn på netconnection.no se deretter på VENSTRE side. der står det Nventiv.. (som dere KANSKJE vet så lager de Prometeia...) trykk på "linken" og der står det at mach II kommer snart.. jeg har selv vært i kontakt med 3dfxcool om når de får prommy, og de sa til meg at det var stor sannsynlighet for at den kom på fredag (idag). gi meg EN god grunn til å legge ut "falske" rykter her på ok.no.. herregud.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 finner INGEN prommy i norge Tror jeg gir dem èn uke til jeg, så begynner jeg virkelig å miste håpet! latterlig er dere! gå inn på netconnection.no se deretter på VENSTRE side. der står det Nventiv.. (som dere KANSKJE vet så lager de Prometeia...) trykk på "linken" og der står det at mach II kommer snart.. jeg har selv vært i kontakt med 3dfxcool om når de får prommy, og de sa til meg at det var stor sannsynlighet for at den kom på fredag (idag). gi meg EN god grunn til å legge ut "falske" rykter her på ok.no.. herregud.. i DAG er det lørdag........no prommy.......................kiss my..... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 kommer snart.......jaja......hva betyr det?....i dag,,,i morgen,,,,,fredag sa noen.....kamsje til mandag....tirsdag........kansje du skjønner noen er utålmodige..... Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 finner INGEN prommy i norge Tror jeg gir dem èn uke til jeg, så begynner jeg virkelig å miste håpet! latterlig er dere! gå inn på netconnection.no se deretter på VENSTRE side. der står det Nventiv.. (som dere KANSKJE vet så lager de Prometeia...) trykk på "linken" og der står det at mach II kommer snart.. jeg har selv vært i kontakt med 3dfxcool om når de får prommy, og de sa til meg at det var stor sannsynlighet for at den kom på fredag (idag). gi meg EN god grunn til å legge ut "falske" rykter her på ok.no.. herregud.. La oss si at; "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" *host*mandag*host* PS: Det vil da si at den som venter på noe MEGET godt, ihvertfall ikke venter forgjeves Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 ja jøss...lett i endel minutter nå ja...fant ingenting Viss du kikker litt nøye etter, så kan du se at det står noe rart i venstre siden av siden.. Står et navn som er "nVentiv".. Vet du hva det er?? Stemmer.. Prommy.. trykker du inn på denne så får du frem: Mach II fra nVentiv' Kommer snart. Må ikke gi opp såfort alle sammen.. SAK Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet744.htm Lenke til kommentar
dp Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 wichtom: fornøyd nå? står at den legges ut for salg på mandag!! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 wichtom: fornøyd nå? står at den legges ut for salg på mandag!! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hadde vært nice med en liten prommy Bare synd den er så sabla dyr og lite lan-vennlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå