Gå til innhold

endelig, prommy @ 3dfxcool


Anbefalte innlegg

Tør vi gjette på hvilken som blir den første norske siden som vil teste den?

Hehe.. dere gjetter, jeg vet :green:

 

MachII leverer helt klart kraftigere kjøling enn noen Vapo.. og prisen skal havne på mellom 6 og 7 lapper i følge mer eller mindre troverdige kilder. Et prisnivå på rundt XE tror jeg er målet.

tror jeg også vet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei Prommie klarer ikke å holde på hovedkortet ditt.

Boksen som følger med er for kjøleanlegget alene. du setter din nåværende boks oppå :D

Hvis du faktisk leste hva jeg skrev, så sa jeg kabinettet, ikke var siste skrik, men det klarte vel å holde hovedkort på plass. Videre sa jeg det hadde blitt solgt som en pakke uten pristillegg. Hmm, og hva er en pakke for noe? Jo dette:

146.JPG

 

Du kan derimot sette andre kabinettet på toppen av kjøleenheten, (da den også selges løs) men da må man selv sage hull for slangen.

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Nei Prommie klarer ikke å holde på hovedkortet ditt.

Boksen som følger med er for kjøleanlegget alene. du setter din nåværende boks oppå :D

Hvis du faktisk leste hva jeg skrev, så sa jeg kabinettet, ikke var siste skrik, men det klarte vel å holde hovedkort på plass. Videre sa jeg det hadde blitt solgt som en pakke uten pristillegg. Hmm, og hva er en pakke for noe? Jo dette:

 

 

Du kan derimot sette andre kabinettet på toppen av kjøleenheten, (da den også selges løs) men da må man selv sage hull for slangen.

hmmm, jeg som trodde at den bare ble solgt "løs"...

Lenke til kommentar
Nei Prommie klarer ikke å holde på hovedkortet ditt.

Boksen som følger med er for kjøleanlegget alene. du setter din nåværende boks oppå :D

Hvis du faktisk leste hva jeg skrev, så sa jeg kabinettet, ikke var siste skrik, men det klarte vel å holde hovedkort på plass. Videre sa jeg det hadde blitt solgt som en pakke uten pristillegg. Hmm, og hva er en pakke for noe? Jo dette:

 

 

Du kan derimot sette andre kabinettet på toppen av kjøleenheten, (da den også selges løs) men da må man selv sage hull for slangen.

hmmm, jeg som trodde at den bare ble solgt "løs"...

Det mener jeg også :)

Kun Kjøleenheten og ikke kabinettet.

Lenke til kommentar
Nei Prommie klarer ikke å holde på hovedkortet ditt.

Boksen som følger med er for kjøleanlegget alene. du setter din nåværende boks oppå :D

Hvis du faktisk leste hva jeg skrev, så sa jeg kabinettet, ikke var siste skrik, men det klarte vel å holde hovedkort på plass. Videre sa jeg det hadde blitt solgt som en pakke uten pristillegg. Hmm, og hva er en pakke for noe? Jo dette:

 

 

Du kan derimot sette andre kabinettet på toppen av kjøleenheten, (da den også selges løs) men da må man selv sage hull for slangen.

hmmm, jeg som trodde at den bare ble solgt "løs"...

Det mener jeg også :)

Kun Kjøleenheten og ikke kabinettet.

det jeg akkurat fant ut er at prommyen er litt smalere enn mitt lepont kabinett.. kommer nok til å se litt dumt ut.. ******..

Lenke til kommentar
Morro i Lian Utseende da.

Det synes ikke pengeboken :p

åå...er det lekket ut noen pris?? :scared:

lian li add on kit koster 1400kr i sverige tror jeg.

ja....pluss mach II. og den blir vel ikke noe særlig under 6000 tror jeg. da blir jeg overasket.

jeg tipper prommy mach II uten lian li kit kommer til å koste 6500kr.

Endret av the best one
Lenke til kommentar
Morro i Lian Utseende da.

Det synes ikke pengeboken :p

åå...er det lekket ut noen pris?? :scared:

lian li add on kit koster 1400kr i sverige tror jeg.

ja....pluss mach II. og den blir vel ikke noe særlig under 6000 tror jeg. da blir jeg overasket.

jeg tipper prommy mach II uten lian li kit koster 6500kr.

koster? skal jo selges fra fredag på 3dfxcool. har det kommet en pris på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...