felge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ahh har kjøpt water nå selger cpu blokken og kjøper meg prommy ka veier den boksen som du setter under kassa da ? 10-20 kilo ? bør ikke koste over 5k ! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ahh har kjøpt water nå selger cpu blokken og kjøper meg prommy ka veier den boksen som du setter under kassa da ? 10-20 kilo ? bør ikke koste over 5k ! Weight (ex hardware) Cooling unit: 19 kilos Topcase: 8,0 kilos Veier sine kilo dette her. En tur på Lan er jo som en tur på SATS Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ahh har kjøpt water nå selger cpu blokken og kjøper meg prommy ka veier den boksen som du setter under kassa da ? 10-20 kilo ? bør ikke koste over 5k ! Weight (ex hardware) Cooling unit: 19 kilos Topcase: 8,0 kilos Veier sine kilo dette her. En tur på Lan er jo som en tur på SATS :yikes: B :yikes: A :yikes: N :yikes: G :yikes: Var no litt av en vekt da.. noen peil på hva bunn kasse op saken kommer til å koste ? Blir det like bra temp som VApo Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ahh har kjøpt water nå selger cpu blokken og kjøper meg prommy ka veier den boksen som du setter under kassa da ? 10-20 kilo ? bør ikke koste over 5k ! Weight (ex hardware) Cooling unit: 19 kilos Topcase: 8,0 kilos Veier sine kilo dette her. En tur på Lan er jo som en tur på SATS fint med litt trening oxo....sår i baken etter alle timene forran skjermen Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ahh har kjøpt water nå selger cpu blokken og kjøper meg prommy ka veier den boksen som du setter under kassa da ? 10-20 kilo ? bør ikke koste over 5k ! Weight (ex hardware) Cooling unit: 19 kilos Topcase: 8,0 kilos Veier sine kilo dette her. En tur på Lan er jo som en tur på SATS :yikes: B :yikes: A :yikes: N :yikes: G :yikes: Var no litt av en vekt da.. noen peil på hva bunn kasse op saken kommer til å koste ? Blir det like bra temp som VApo les lengre opp i posten står om det der Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Vel, la oss nå vente å se hva prisen kommer på før vi spretter korkene. Uansett skulle ikke det originale kabinettet til prommy koste så mange kronene. Det er ikke akkurat siste skrik, men det klarer vel å holde hovedkortet på plass Jeg så forresten en plass de solgte det som pakke - uten pristillegg! Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 fint med litt trening oxo....sår i baken etter alle timene forran skjermen forsøkt med vaseline? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 fint med litt trening oxo....sår i baken etter alle timene forran skjermen forsøkt med vaseline? off topic: vaselin bruker jeg ikke i min bak..... Lenke til kommentar
felge Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 fint med litt trening oxo....sår i baken etter alle timene forran skjermen forsøkt med vaseline? off topic: vaselin bruker jeg ikke i min bak..... ja ikke verst det .. jeg bruker bleier Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Morgen Bare å begynne å spare det Har en MachII,absolutt verdt det mener nå jeg hehe. Fjaslokt: Fungerer helt perfekt her nå,kjører barton 2500@2714 dønn stabilt /jan Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det er ikke akkurat siste skrik, men det klarer vel å holde hovedkortet på plass Nei Prommie klarer ikke å holde på hovedkortet ditt. Boksen som følger med er for kjøleanlegget alene. du setter din nåværende boks oppå Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 gleder meg som en unge til prommy kommer inn på 3dfxcool. håper den ikke blir så vanvittig dyr, så får jeg sett hva en 2.4 klarer... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 [quote name='the best one' date='24/11/2003 : 21:32'] har ikke hørt noen pris. prommy yter litt bedre enn vapo, og er i mine øyne bedre laget (med tanke på strøm, feste av cpu kjøleren..) enn vapo. [/quote] Den eneste svakheten jeg har hørt om med prommy, er at "slangen" til CPU-kjøleren har lett for å knekke. Njaal Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ' date='25/11/2003 : 08:13'] har ikke hørt noen pris. prommy yter litt bedre enn vapo, og er i mine øyne bedre laget (med tanke på strøm, feste av cpu kjøleren..) enn vapo. Den eneste svakheten jeg har hørt om med prommy, er at "slangen" til CPU-kjøleren har lett for å knekke. Njaal hmmm, den har ikke jeg hørt om før. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hoho, det blir prommy til jul, hvis den ikke overstiger mitt hybel budskjett får vel spise nuddler noen mnd etter jeg kjøpern, men det så. :-) Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hoho, det blir prommy til jul, hvis den ikke overstiger mitt hybel budskjett får vel spise nuddler noen mnd etter jeg kjøpern, men det så. :-) jeg tipper den kommer til å koste rundt 6000kr. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Denne siden testet litt extreemOC av P4 2.4GHz, blandt annet med Prometia. http://www.extremeoverclocking.com/article...ing_2.4C_1.html 3.6GHz med luft 3.8GHz med Prommy 4.0GHz med Tørris Helt rått!!!!!! Må kanskje vurdere en jeg også, bare i ******skap Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Denne siden testet litt extreemOC av P4 2.4GHz, blandt annet med Prometia. http://www.extremeoverclocking.com/article...ing_2.4C_1.html 3.6GHz med luft 3.8GHz med Prommy 4.0GHz med Tørris Helt rått!!!!!! Må kanskje vurdere en jeg også, bare i ******skap gotta love prommy.. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 enda en som prater varmt om prommy........blir vanskelig detta her.... For å si det slik, så hadde det vært mulig å kjøpe prommy i _norge_ når jeg kjøpte Vapoen min så hadde jeg ikke vært i tvil . Njaal Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tør vi gjette på hvilken som blir den første norske siden som vil teste den? Hehe.. dere gjetter, jeg vet MachII leverer helt klart kraftigere kjøling enn noen Vapo.. og prisen skal havne på mellom 6 og 7 lapper i følge mer eller mindre troverdige kilder. Et prisnivå på rundt XE tror jeg er målet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå