Malixk Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hei å hopp Byttet HK CPU og minne er forleden, gjorde også da en ny install. av win 10. og deretter også av F@H selvfølgelig, flere ganger faktisk. Første gangen funket alt fint, den ble bare installert på feil plass. Etter andre gangen har den masset om ett såkalt openCL.dll ting som tydeligvis mangler, ref bilde. What to do? har installert F@H flere ganger uten hell som var det første tingen google sa jeg måtte gjøre. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Hei å hopp Byttet HK CPU og minne er forleden, gjorde også da en ny install. av win 10. og deretter også av F@H selvfølgelig, flere ganger faktisk. Første gangen funket alt fint, den ble bare installert på feil plass. Etter andre gangen har den masset om ett såkalt openCL.dll ting som tydeligvis mangler, ref bilde. What to do? har installert F@H flere ganger uten hell som var det første tingen google sa jeg måtte gjøre. Det er fordi du lot Win10 installere skjermkort driveren. Bruk Display Driver Uninstaller (DDU) og fjern den nåværende driveren i Safe mode/Sikkerhetsmodus. DDU vil da sette en instilling i Win10 som skrur av auto driver install. Reboot og legg inn nyeste Nvidia driver manuellt (velg også clean install i driver install). Reboot igjen og da skal det funke. Endret 30. juni 2016 av Betroz Lenke til kommentar
Malixk Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Hei å hopp Byttet HK CPU og minne er forleden, gjorde også da en ny install. av win 10. og deretter også av F@H selvfølgelig, flere ganger faktisk. Første gangen funket alt fint, den ble bare installert på feil plass. Etter andre gangen har den masset om ett såkalt openCL.dll ting som tydeligvis mangler, ref bilde. What to do? har installert F@H flere ganger uten hell som var det første tingen google sa jeg måtte gjøre. Det er fordi du lot Win10 installere skjermkort driveren. Bruk Display Driver Uninstaller (DDU) og fjern den nåværende driveren i Safe mode/Sikkerhetsmodus. DDU vil da sette en instilling i Win10 som skrur av auto driver install. Reboot og legg inn nyeste Nvidia driver manuellt (velg også clean install i driver install). Reboot igjen og da skal det funke. Riktig, og jeg gjorde det, før win oppdateringene. Men gjorde dette nå igjen, og nå er alt flotters igjen, forløpelig. Takker og bukker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå