Aliventerio Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Gjelder for øvrig Macbook pro 13" og 15" som det er langt over et helt år siden sist fikk noen små usle oppdateringer. På NetonNet sine sider markedsføres maskinen som NYHET enda!! Og eldgamle Air markedsføres som den NYE SUPERTYNNE.Begge maskinene har knallstive priser enda selv vi snart snakker om maskinvare fra urtiden. Ærlig talt, er dette her egentlig lov? Det er jo særdeles villende for kunder som ikke har peiling, for ikke å snakke om et RENT RAN når det gjelder pris. Jo jeg er fullstendig klar over at MAC ligger litt høyere enn andre maskiner, men det får da være grenser for svindel når det gjelder så gamle maskiner?For å toppe det hele, når man går inn på Apple sine egne sider, så ligger maskinen til FULLPRIS som om den var splitter ny og nettopp lansert. En 13" i5 med Intel grafikk, lusne 128gb disk skal de ha småpene kr 15000,- for!!! Jeg sprekker nesten av latter når jeg ser det her ;-)Hva synes dere? Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at noen i dag betaler disse summene enda for disse oldtidsmaskinene? Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg reagerer mer på MacBook Pro uten Retina som ikke har vært oppdatert siden 2012. Fire år gammel maskin koster like mye, om ikke mer (var nede i 7000 før, men vet ikke hvordan det blir med nåverdi osv.), enn da den kom. 1 Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg reagerer mer på MacBook Pro uten Retina som ikke har vært oppdatert siden 2012. Fire år gammel maskin koster like mye, om ikke mer (var nede i 7000 før, men vet ikke hvordan det blir med nåverdi osv.), enn da den kom. Jeg så ikke den. Det kan da ikke være mulig??? Folk burde jo fått den gratis i dag, som en gest om de fremdeles faktisk var interessert i å bruke den. Og jeg som trodde mine eksempler var et godt bilde på ren svindel :-D Hahaha Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Tja, folk kjøper og betaler. Mac er god som gull uansett alder og tilstand, i manges øyne. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Nei, i følge retningslinjene heter det blant annet at "Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og eventuelle problemstilling godt" Så emnetittelen du har kokt sammen er per definisjon ikke lov. 3 Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Tja, folk kjøper og betaler. Mac er god som gull uansett alder og tilstand, i manges øyne. Skjønner ikke hvordan selskapet klarer å slippe unna med dette her. Når Jobs styrte skuta var det vel i det minste litt hyppigere oppdateringer var det ikke? Og man fikk littegranne mer hardware for penga? I dag har jo ingen av maskinene engang dedikert grafikkort, utenom den aller dyreste modellen hvor man får et lusent AMD kort med i prisen opp mot 30000,- Den er jo en motegreie, men at dette her har gått så langt når det gjelder prisingen på så gamle produkter, at selskapet klarer å rane kundene så åpenbart hadde jeg ikke trodd. Folk er jaggu meg stokk dumme. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Nei, i følge retningslinjene heter det blant annet at "Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og eventuelle problemstilling godt" Så emnetittelen du har kokt sammen er per definisjon ikke lov. Om dette er å anse som et grovt overtramp, er sikkert mod behjelpelig med å legge til en passelig beskrivelse på tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå