TheKims Skrevet 21. november 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Discord får en tommel opp fra meg. Lett å velge mellom ulike servere og man trenger ikke gå inn på noen innstillinger for å bruke programmet. Er bare å installere å du er good to go Gratis er det også Endret 21. november 2017 av TheKims Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2017 Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 Discord får en tommel opp fra meg. Lett å velge mellom ulike servere og man trenger ikke gå inn på noen innstillinger for å bruke programmet. Er bare å installere å du er good to go Gratis er det også Helt enig. Beste er jo at det er utrolig lett å adde flere brukere. Trenger ikkje app engang. Jeg har discord på mobil også. Mumble med max instillinger er dog bedre på lydkvalitet, men ellers er discord best på alt annet. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. november 2017 Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 Skriv referat av videoene her. Waste av tid å se på youtube Hehe, jeg vet ikke. Konklusjonen var vel at Discord har like bra lyd som Teamspeak nesten alltid. (Dvs. lyden til Discord skurrer litt i ny og ne). Ellers er det vel ikke så mye mer å trekke ut derfra. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. november 2017 Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Syns alle de der fungerer bra jeg Men om jeg skulle satt opp noe selv, så tror jeg at jeg ville valgt Discord, siden den er mest poppis Endret 21. november 2017 av bshagen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Discord vinner lett pga enkel UI og veldig kjapt å bytte mellom servere. ny exp pack sier dem. BF i jula kanskje da? Nizzen har du fått de andre til å slutte med det starwars tullet? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Enkel UI? Jeg ser appellen med Discord, det har en stor fordel av at det er fryktelig "enkelt" i den forstand at hvem som helst kan opprette egne "servere" uten å måtte tenke på lokal hosting, båndbredde, optimalisering, NAT/port forwarding osv... Det er også latterlig enkelt å invitere andre til sin "server" da du får unike URL-er du bare kan kaste ut og folk kan kjøre Discord via klient eller direkte i nettleser. Men UX-designet er ikke spesielt enkelt. Dette er vel kanskje hovedproblemet mitt med Discord. Selve klienten føles så cluttered og "bloated" som det kan få blitt. Det er så mye dilldall at jeg nesten får fnatt. For en som kun ønsker å bruke det som ren VoIP så er klienten veldig "overboard". Og for de av oss med gode nettlinjer, tilgang på dedikerte servere osv så er det jo endel ulemper med Discord. Du har jo absolutt null kontroll og som Linus også påpekte i sin test så er det jo sånn at under peak hours så kan både båndbredde osv hos Discord blir redusert uten at du selv har noe som helst du kan gjøre med det. Du har jo heller ingen styring av codec, båndbredde, kryptering eller noe som helst. Du er pent nødt til å bare ta til takke med hva enn Discord måtte gi deg på det gitte tidspunktet. Nå fungerer jo det stortsett bra i 90% av tilfellene, så det er kanskje ikke noe stort problem for de fleste men når jeg selv sitter på en 540/540mbit linje, har en dedikert Windows Server så er det å hoste en Murmur (Mumble) server ikke noe stort problem og det gir meg full kontroll, du får en langt mer minimalistisk klient og du er sikret tilnærmet optimal lydkvalitet og lav latency til enhver tid. Teamspeak tilbyr jo egentlig akkurat det samme men er ikke open-source og gratis. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Moderatormelding Og med det så sier vi farvel til VoIP diskusjonen og returnerer til trådens tema.Tilbakemelding på moderering tas på PM. Endret 22. november 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 28. november 2017 Rapporter Del Skrevet 28. november 2017 Nettopp fått opp spillet igjen. Kjøpte premium for en stund tilbake så artig med nye baner. Men kan man ikke se assignment in game? Som dlc våpen for eksempel. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2017 Nettopp fått opp spillet igjen. Kjøpte premium for en stund tilbake så artig med nye baner. Men kan man ikke se assignment in game? Som dlc våpen for eksempel. Ja, jeg kjøpte det også på black Friday Banene var bedre enn jeg trodde på They shall not pass. In the name of the Tsar banene var litt kjedelige Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Da er årets siste DLC klar Turning Tides Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Da er årets siste DLC klar Turning Tides Det blir gamings i kveld for å si det slik 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Hvor lenge varer de Premium Trials greiene, noen som vet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 The hype is real! Battlefield: Bad Company 3 http://www.guru3d.com/news-story/battlefield-bad-company-3-is-coming-in-2018.html 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Vær så snill, EA! Om dette er sant, ikke fuck det opp med masse herk som lootboxer osv, bare lag et bra skytespill! Pleeeease! For BC3 tar jeg imot med åpne armer! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Var jo rykter om at BF5 skulle komme i 2018 også, så vi får vel bare vente å se hvilket av dem det blir. Viktigste er bare at de kommer seg langt unna WW1 settingen!! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Synes spillet er ganske greit nå. Dumt at Operations er totalt kaos og all taktikk er borte vekk. Synes generelt at taktiske delen i BF blir mer og mer borte for hvert spill. Operations 64 er egentlig bare rot på de fleste banene. Spilte den nye banen i går som ligner på D-Day. Umulig og komme opp der ved første objective Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Ja takk begge deler. Håper mest på BC3 ettersom BC2 er mitt favoritt Battlefield spill igjennom tidene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Enig. Lag BC3 liknende BC2 og jeg kan elske BF igjen. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Synes spillet er ganske greit nå. Dumt at Operations er totalt kaos og all taktikk er borte vekk. Synes generelt at taktiske delen i BF blir mer og mer borte for hvert spill. Operations 64 er egentlig bare rot på de fleste banene. Spilte den nye banen i går som ligner på D-Day. Umulig og komme opp der ved første objective Hvis laget ditt er flink til å bruke røyk granater går det som regel bra. Viktig å pøse på med røyk for å kunne rykke frem! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Enig. Lag BC3 liknende BC2 og jeg kan elske BF igjen. Hvis jeg ikke tar feil, så tror jeg det fortsatt finnes BC2-servere. Men ja, jeg er veldig enig. Men syns Dice har dummet ned BF-serien sin veldig. BF4 er bra (nå i dag) men man kan ane hvor pila peker i grunn, helt siden BF2 syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå