Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er andelen som spiller BF på konsol her? Sitter hele dagen selv på en kontorstol og stirrer i en PC skjem så jeg synes nå personlig det er mer behagelig med causal gaming fra sofaen. 

Kun PC folk eller også konsollfolk på BF her?

9eabb59a-59ba-3d64-fbef-94a3dd036a20.jpgProblem solved. Så slipper du å spille på konsollrælet ;p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har Battlefield 1 på både PS4 og på PC, men spiller kun på PS4 sammen med venner. Syns ikke spillet er veldig gøy å sette seg ned med alene, så blir stort sett bare BF1 når kameratgjengen er med. Gøy å fylle en squad med gode venner og prate skit mens man gamer..

Lenke til kommentar

Hvordan er andelen som spiller BF på konsol her? Sitter hele dagen selv på en kontorstol og stirrer i en PC skjem så jeg synes nå personlig det er mer behagelig med causal gaming fra sofaen. 

9eabb59a-59ba-3d64-fbef-94a3dd036a20.jpgProblem solved. Så slipper du å spille på konsollrælet ;p

Hvor får man kjøpt en sånn? Er endel PC spill jeg kunne ha tenkt meg å spille på TV, men det er så knotete med kontroller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt en sånn? Er endel PC spill jeg kunne ha tenkt meg å spille på TV, men det er så knotete med kontroller.

Var jaggu ikke klar over at noe sånt noe fantes! Bør jammen sjekkes ut!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...