Barista Bob Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Spiller på xbox Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Konsollgamer her PS4 Endret 22. oktober 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hvordan er andelen som spiller BF på konsol her? Sitter hele dagen selv på en kontorstol og stirrer i en PC skjem så jeg synes nå personlig det er mer behagelig med causal gaming fra sofaen. Kun PC folk eller også konsollfolk på BF her? Problem solved. Så slipper du å spille på konsollrælet ;p 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Jeg har Battlefield 1 på både PS4 og på PC, men spiller kun på PS4 sammen med venner. Syns ikke spillet er veldig gøy å sette seg ned med alene, så blir stort sett bare BF1 når kameratgjengen er med. Gøy å fylle en squad med gode venner og prate skit mens man gamer.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 Hvordan er andelen som spiller BF på konsol her? Sitter hele dagen selv på en kontorstol og stirrer i en PC skjem så jeg synes nå personlig det er mer behagelig med causal gaming fra sofaen. Kun PC folk eller også konsollfolk på BF her? Problem solved. Så slipper du å spille på konsollrælet ;p Hvor får man kjøpt en sånn? Er endel PC spill jeg kunne ha tenkt meg å spille på TV, men det er så knotete med kontroller. 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Komplett.no har vel både couch master og lapdog 2 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Hvordan er andelen som spiller BF på konsol her? Sitter hele dagen selv på en kontorstol og stirrer i en PC skjem så jeg synes nå personlig det er mer behagelig med causal gaming fra sofaen. Kun PC folk eller også konsollfolk på BF her? Problem solved. Så slipper du å spille på konsollrælet ;p Hvor får man kjøpt en sånn? Er endel PC spill jeg kunne ha tenkt meg å spille på TV, men det er så knotete med kontroller. Var jaggu ikke klar over at noe sånt noe fantes! Bør jammen sjekkes ut! Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Fremdeles folk som spiller BF1 her? Ser at EA har 70% rabatt på Battlefield 1 Premium Pass om noen er interessert Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Fremdeles folk som spiller BF1 her? Ser at EA har 70% rabatt på Battlefield 1 Premium Pass om noen er interessert Jeg spiller enda og vurderer å kjøpe premium pass Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2017 Forfatter Del Skrevet 20. november 2017 BF1 klarte ikke helt å holde på min interesse. I bunn og grunn et bra spill, men mangel på progresjon og gode brett ødela det for min del. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Jeg spiller innimellom sammen med kamerater.. Spiller aldri alene, og tar sjeldent initiativet... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Går for 4 om jeg skal spille BF om dagen. Ellers koser jeg meg med pubg. Redigert: Er fredagsmmoroa I gang ennå? Endret 21. november 2017 av Knutgrus Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Fredagsmoroa? For vi er en liten gjeng (enda) som spiller BF4 og 1 på bf.no sin TS hver fredag. Bare å joine Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Fredagsmoroa? For vi er en liten gjeng (enda) som spiller BF4 og 1 på bf.no sin TS hver fredag. Bare å joine Burde dere ikkje gå over til discord nå i 2017? TS er jo så år "2000" Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 BF.no har en discord også, men nesten ingen som bruker den. Og uansett, hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 BF.no har en discord også, men nesten ingen som bruker den. Og uansett, hva er forskjellen? Enklere å adde nye folk. Slippe passord etc Selv brukte jeg mest Mumble til discord ble poppis Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Det er helt opp til eier om det skal være passord, bf.no er helt åpen og adressen er bare "battlefield.no" Ellers, ja - discord er helt greit det altså, men det er bare en VOIP som alt annet 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Forventer at noen tar ansvar. Lytter til Linus til det blør ut av ørene. HVA ER BEST?!?!? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Var jo en fryktelig dårlig test, tar ikke for seg latency, glemmer å endre serverinnstillingene på Murmur/Mumble så han er cappet av default Mumbleinnstillinger osv.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Forventer at noen tar ansvar. Lytter til Linus til det blør ut av ørene. HVA ER BEST?!?!? https://www.youtube.com/watch?v=nLN1U49bAIQ https://www.youtube.com/watch?v=VayvZUL2mBc Skriv referat av videoene her. Waste av tid å se på youtube 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå