Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

møtt 2-3 cheaters på 200ish timer. Ikke opplevd det som et problem.

Ikkje ofte jeg heller møter cheatere. De som klager på serverene i chatten, suger som regel selv :p ofte der problemet ligger :D

Ingenting er mer irriterende enn folk som klager i chatten, "x is cheating", "my team sucks". Hva med å spille istedenfor å henge i chatten, jævla unger  :grumpy:

Sant og når man er så dyktig som meg så er det typ hver runde :( FML. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå skriker han vel ikke hacker heller, han tror jo først at han ikke er det. Derimot så er det etterhvert ingen tvil om at fyren jukser, samme hvor god man er så one-shoter du ikke alt som er 100%, dette er typisk for en aimbot

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Nå skriker han vel ikke hacker heller, han tror jo først at han ikke er det. Derimot så er det etterhvert ingen tvil om at fyren jukser, samme hvor god man er så one-shoter du ikke alt som er 100%, dette er typisk for en aimbot

Mente kommentarene han kommer med i den redigerte utgaven. Ikke råmaterialet. Det jeg syns er rart er at hvis man først hacker ville jeg dro man prøvde å plukke folk hele tiden og ikke dø så mye, men statsene hans er jo heller ikke spesielt bra? Eller? Merkelig greie uansett.
Lenke til kommentar

Tenker det samme, dette er nok bare for å ha "easy mode" og ikke for å ødelegge serveren. Mange hacker og spiller "vanlig".
Egentlig gjør dette det verre for min del, da jeg igrunn driter i de som kommer inn å dreper hele serveren, for de er det bare å finne en annen server stortsett, men for de som hacker og spiller vanlig - det ødelegger gameplay uten at du en gang veit det. 

Lenke til kommentar

Er derfor jeg savner BF4 hvor det faktisk fantes servere med aktive admins. Fairfight er ganske ubrukelig siden den kun bruker stats for å finne ut om du cheater. Det er utrolig lett å lure seg unna ved å skru av cheats en periode, så du ikke får unormal høy accuracy og headshots f,eks. 

Spectated en i BF4 som brukte aimbot, å han klarte å lure seg unna med å skyte i bakken en gang i blandt for å unngå å få for høy accuracy.

Lenke til kommentar

Forsøkte meg på BF1 igjen i går. Har nå alle spillere tilgang på DLC-kart? Har ikke DLC, men kunne likevel krysse av for alle kart. Riktignok lotteri om matchmakeren valgte nytt kart, og jeg fikk kun spille på originale, men likevel interessant. Hva er sannsynligheten, sånn ca, på å få tildelt DLC-kart?

Lenke til kommentar

DLC kartene er kun tilgjengelig for de med Premium eller de som kjøper DLC hver for seg. 

De hadde noe som het Premium Friends som gjorde at du kunne spille i lag med en som har Premium, men du vil ikke ha mulighet for å få poeng eller unlocke nye våpen på DLC kartene. Litt usikker på om det enda finnes eller om det bare var for en periode.

Lenke til kommentar

Når jeg har brukt "all maps" har jeg kommet inn på en tilfeldig server som enten hadde maps fra base game eller fra en av DLC-ene av gangen.. Fikk aldri en miks. Så jeg ser ikke helt hvorfor den funksjonen er der. Jeg har premium.

Ja, savner servere som har både base og expansion maps. "Alle" har jo tilgang til de uansett, gjennom Premeium Friends.
Lenke til kommentar

Ja, savner servere som har både base og expansion maps. 

Enig.

Ang. "any map" så tipper jeg at den helst har "nytte-effekt" for de med dlc, og at den gjør at matchmakeren leter blant servere som "der og da" kjører et kart en har (base + evt. dlc); "jeg gidder ikke velge, bare finn en passende server som kjører et kart jeg har".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...