Skjelvgråt Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Discord_(software) Linken (invitasjonslinken) til Discord gruppen som brukes her i tråden for å spille ilag.. Endret 21. august 2017 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Uff sorry Jeg prøvde å være morsom. Jeg har ikke linken selv. Jeg vet hva du mener Har lyst til å bli med på moroa en gang selv 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Uff sorry Jeg prøvde å være morsom. Jeg har ikke linken selv. Jeg vet hva du mener Har lyst til å bli med på moroa en gang selv Haha, går greit. Kjøpte nylig season pass, så tenkte det er artigere å spille med folk enn å surre rundt alene Lenke til kommentar
Woods Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Hvordan er det med aktive spillere i DLC-ene i BF1? Har kjøpt premium de siste årene, men denne gang valgte jeg å stå over. I BF4 gikk det ikke lang tid før de nye brettene ble forlatt, spesielt i HC. Jeg spiller heller ikke særlig ofte, så jeg får ofte ikke vært med på lanseringa av brettene, som medførte i at jeg nærmest var alene på nye maps... Endret 25. august 2017 av Woods Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kan ikke si jeg hadde inntrykk av at BF4-brettene ble forlatt i ikke-hc iallefall, men det kommer jo også an på hvilken server du velger. - Jeg søkte ofte etter en server som roterte de nye brettene. Foreløpig blir det spilt mye nye brett i BF1 iallefall. - Nå bruker jeg mest quickplay denne gangen, og det virker som den tenderer mot å velge nye brett. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det jeg syns er kjipt er at på Xbox i hvert falk så er det ikke servere som har både nye og gamle maps. Må liksom bytte server hele tiden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kjøpte premium på PS4 her om dagen, er tilbud der nå. Har ikke vært noe problem å finne servere der iallfall. Lenke til kommentar
Canario Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det er noe rart med layouten på det nye kartet, den ene siden vinner så og si garantert. La merke til det ganske fort og har vel spilt 15-20 runder og det er én gang hvor "riktig" side tapte, og da var laget latterlig ræva. Bare meg som har lagt merke til det? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 hva tenker folk om competetive incursions? Vis det ikke blir tilgjengelig for alle som eier spillet så tviler jeg på at det slår an... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2017 Forfatter Del Skrevet 26. august 2017 Litt rart at de har valgt 5 vs 5 når det er kjøretøy involvert. Det kreves som regel litt samarbeid for å ta ut en tanks, så tror 8 vs 8 hadde vært bedre. Får håpe DICE klarer å gjøre det riktig fra start av, ellers tror jeg ikke at Incursion kommer til å slå ann. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Litt rart at de har valgt 5 vs 5 når det er kjøretøy involvert. Det kreves som regel litt samarbeid for å ta ut en tanks, så tror 8 vs 8 hadde vært bedre. Får håpe DICE klarer å gjøre det riktig fra start av, ellers tror jeg ikke at Incursion kommer til å slå ann. det vil bare være light tanks i denne moden som de selv har sagt,light tanks er lett å ta ut, (pleier selv å solo kille en heavy tank så ser ikke det som et problem) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Regner med det er flere som har problemer med å komme seg inn online/inn i game? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 De oppdaterte spillet idag for å legge inn ny DLC og tok da ned serverne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Andre som spiller på PS4 som opplever skurrete lyd om det skjer mye på en gang? Jeg er 99% sikker på at jeg opplevde dette helt i starten av lanseringen av spillet, samt i starten av forrige DLC Virker som en ting som følger nylig lansert innhold for å å så forsvinne etter hvert hehe. Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 308 timer med spilling, men nå er det nok. Enhver server har nå minst 1 spiller med god sikte hjelp. Plager meg ikke det minste å bli "drept" av en som kan sine ting, men når enhver nisse i level 0 og deromkring har 100% treff med gud vet hvilken sprettert da holder det. Ja jeg kan tolerere et greit flaks skudd i blinde fra såderomkring, og joda det har sikkert hendt man har hatt ett og annet selv av disse, men etter å bli knertet i knotten 5 ganger på rappen fra flagg A til K på ymse baner blir man såpass frustrert at det kan bli litt over middels varme mellom øra og andre legemsdeler. Når da denne "punkbuster" kun gir en "ban" av spillere som dreper 144 folk, 14 kameler, en ridder i rustning, 6 høner, 13 tomater og ei tilårskommen slapp ku med ETT skudd da er det på tide å gi opp. Greit nok, spillet er laget for at nybegynnere skal kunne få til noe innimellom, men det får jaggu være grenser på hva de skal gi ut. Dette var siste gang jeg forhåndsbestiller, ikke fordi prisen er høy, men rett og slett fordi EA totalt ødela Battlefield 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 møtt 2-3 cheaters på 200ish timer. Ikke opplevd det som et problem. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 møtt 2-3 cheaters på 200ish timer. Ikke opplevd det som et problem. Ikkje ofte jeg heller møter cheatere. De som klager på serverene i chatten, suger som regel selv ofte der problemet ligger Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 møtt 2-3 cheaters på 200ish timer. Ikke opplevd det som et problem. Ikkje ofte jeg heller møter cheatere. De som klager på serverene i chatten, suger som regel selv ofte der problemet ligger Suger sikkert hengeballer og flekkeræv, likefordømt er det så at det kun er de i level omkring den samme rundingen på spikerhodet du ser innimellom som snekker som treffer spot on midt i planetariumen min. Man hører det karakteristiske pling, og så ligger man der og spreler som en mark på tørr asfalt, og det er så godt som aldri at en med høy level dukker opp som eksekutør når plingfesten har gitt seg. Derimot om det hagler kuler, krutt, granater og en og annen halvdau sau forbi deg før du atter ligger og spreller på denna asfalten så kan du være sikker på at det er en med masse erfaring som har prøvd på sitt beste vis å treffe låveveggen (joda så stor er man jo) mens de står midt inne i den. For å si det på en litt mer forståelig måte, hver forbannede gang det er dobbel XP kan man være sikker på at man blir lagt langflat av de med lav level, mens man stort sett har null problem med å pløye gjennom en bataljon med de i høy level. Hadde det vært en eller to ganger i løpet av ei runde kunne man gått god for litt flaks etc., men når det blir såpass mange ganger at man attpåtil klarer å irritere seg over det har jeg ikke så forbannet mange andre forklaringer enn at de har skrudd på en liten "touch" av aimassist eller så. De som har 150-0 er liksom ikke bekymringen, disse er det naturlig å kalle juksere, man gidder heller ikke være på slike servere. Men det er disse som driver i det små og skjulte som irriterer....og da spes når det er dobbel XP. Forøvrig må det ha skjedd noe med "spawn" systemet etter siste patch oxo, har flere ganger nå fått "spawnere" midt i fleisen der jeg i lett jogg har ant fred og ingen fare før jeg skvetter så dritten formelig flyr mellom vegga. Første gang spratt jeg rett og slett ut av stolen i ren redsel, manglet bare at 6åringen skulle komme å trøste pappa der han nær sagt lå i fosterstilling under bordet.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 møtt 2-3 cheaters på 200ish timer. Ikke opplevd det som et problem. Ikkje ofte jeg heller møter cheatere. De som klager på serverene i chatten, suger som regel selv ofte der problemet ligger Ingenting er mer irriterende enn folk som klager i chatten, "x is cheating", "my team sucks". Hva med å spille istedenfor å henge i chatten, jævla unger 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Ingenting er mer irriterende enn folk som klager i chatten, "x is cheating", "my team sucks". Hva med å spille istedenfor å henge i chatten, jævla unger Chatten og å fyre oppunder whinere er jo halve moroa med dette spillet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå