Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Vi får håpe Battlefield 2 blir bedre ;)

Jeg tror det spillet allerede eksisterer :p

Det gjør vel strengt tatt BF 1 også :p

Jajo men det er vell 1942 :p 

De var heldig med navnvalget for deres første spill, så de kunne spare "1" navnet til 2016. Kanskje det neste spillet bare vil hete Battlefield :p 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De var heldig med navnvalget for deres første spill, så de kunne spare "1" navnet til 2016. Kanskje det neste spillet bare vil hete Battlefield :p

Skulle ikke forundre meg...så lavt har hele BF serien sunket :(

Jeg synes BF1 er en helt ok fps som er vært noen timer spilling, men ja er enig at jeg også savner de gamle bf spillene. Tror jeg har godt over 1000 timer bare på BF 1942.

Lenke til kommentar

Jeg synes BF1 er en helt ok fps som er vært noen timer spilling, men ja er enig at jeg også savner de gamle bf spillene. Tror jeg har godt over 1000 timer bare på BF 1942.

Orket aldri å kjøpe "BF1" etter å ha vært beinhard BF fan siden "barndommen". Prøvde BF1 betaen men det var så total stopp og feil som det bare kunne bli. Trodde jeg skulle bli fristet til å kjøpe det ved å være med i denne tråden dersom jeg ventet et par måneder til det havnet i billigkurven. Men selv billigkurven klarte ikke å rette opp inntrykket. Dice drepte BF. Bare det at det havnet på topp i Norges verste møkkablekke "IT-avisen" burde være advarsel nok for de fleste! :(
Lenke til kommentar

Orket aldri å kjøpe "BF1" etter å ha vært beinhard BF fan siden "barndommen". Prøvde BF1 betaen men det var så total stopp og feil som det bare kunne bli. Trodde jeg skulle bli fristet til å kjøpe det ved å være med i denne tråden dersom jeg ventet et par måneder til det havnet i billigkurven. Men selv billigkurven klarte ikke å rette opp inntrykket. Dice drepte BF. Bare det at det havnet på topp i Norges verste møkkablekke "IT-avisen" burde være advarsel nok for de fleste! :(

Bf1 er et knallbra BF spill!

Synes det er på høyde med de andre gode bf spilla :)

Hva mener du er feil med dette da? Kanskje du ikkje har noen venner å spille med?

Spillet ER helt konge når man spiller i squad med venner. Slik det skal spilles ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bf1 er et knallbra BF spill!

Synes det er på høyde med de andre gode bf spilla :)

Hva mener du er feil med dette da? Kanskje du ikkje har noen venner å spille med?

Spillet ER helt konge når man spiller i squad med venner. Slik det skal spilles ;)

Alt virket så simpelt og noobbifisert. Veldig "run & gun" preg. Spilte ikke så stor rolle lenger hvilken klasse man valgte. Nå var det enten sniper eller "noe annet" som gjaldt. Sniper-klassen har alltid vært OP stort sett gjennom alle BF, men nå ble den favorisert til det latterlige, gjennom både klasse og map-design. I tillegg ble det mye lettere å treffe, selv for en som meg som aldri spiller sniper. Fly ble også en vits. Nå kunne man bare klikke på kartet og så spawnet man direkte i flyet. Og etter et par minutter var man ekspert på å fly også...

Har fortsatt noen venner som spiller BF1 en sjelden gang, og det er helt klart mest moro å spille med venner, men har hatt utrolig mye gøy i BF3/4 i random squds også. BF1 fremsto som en "re-skin" av Battlefront :(

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med at man får poeng for hvor mye man treffer folk? Virker meningsløst og noe som bare er lagt til for å glede 14-åringer.

Spilte ikke dette mye selv, men har prøvd det. Syns krigsfølelsen var ganske sterk, grafikk og mangel på sikt likeså.

Litt svak våpenfølelse og arcadepreget bevegelse dro kraftig ned. Samme med mengden av eksplosiver.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hvor ofte spiller dere egentlig og går det på discord / teamspeak / ventrilo?

discord, og når det ikkje er ferie så er det BF monday og en del ganger i uka ellers. Ca etter kl 8 om kvelden når ungene har lagt seg. Vi er vel i gjennomsnitt 35-40 år. Peak på 47 eller.no :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...