Mr.Duklain Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Vi får håpe Battlefield 2 blir bedre Jeg tror det spillet allerede eksisterer Det gjør vel strengt tatt BF 1 også Jajo men det er vell 1942 De var heldig med navnvalget for deres første spill, så de kunne spare "1" navnet til 2016. Kanskje det neste spillet bare vil hete Battlefield Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 De var heldig med navnvalget for deres første spill, så de kunne spare "1" navnet til 2016. Kanskje det neste spillet bare vil hete Battlefield Skulle ikke forundre meg...så lavt har hele BF serien sunket Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 De var heldig med navnvalget for deres første spill, så de kunne spare "1" navnet til 2016. Kanskje det neste spillet bare vil hete Battlefield Skulle ikke forundre meg...så lavt har hele BF serien sunket Jeg synes BF1 er en helt ok fps som er vært noen timer spilling, men ja er enig at jeg også savner de gamle bf spillene. Tror jeg har godt over 1000 timer bare på BF 1942. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Litt for stort, og litt skuffende at det ikke er mørkere ... Kan jo stille gamma mørkere om du vil Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Jeg synes BF1 er en helt ok fps som er vært noen timer spilling, men ja er enig at jeg også savner de gamle bf spillene. Tror jeg har godt over 1000 timer bare på BF 1942.Orket aldri å kjøpe "BF1" etter å ha vært beinhard BF fan siden "barndommen". Prøvde BF1 betaen men det var så total stopp og feil som det bare kunne bli. Trodde jeg skulle bli fristet til å kjøpe det ved å være med i denne tråden dersom jeg ventet et par måneder til det havnet i billigkurven. Men selv billigkurven klarte ikke å rette opp inntrykket. Dice drepte BF. Bare det at det havnet på topp i Norges verste møkkablekke "IT-avisen" burde være advarsel nok for de fleste! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2017 Jeg synes BF1 er en helt ok fps som er vært noen timer spilling, men ja er enig at jeg også savner de gamle bf spillene. Tror jeg har godt over 1000 timer bare på BF 1942.Orket aldri å kjøpe "BF1" etter å ha vært beinhard BF fan siden "barndommen". Prøvde BF1 betaen men det var så total stopp og feil som det bare kunne bli. Trodde jeg skulle bli fristet til å kjøpe det ved å være med i denne tråden dersom jeg ventet et par måneder til det havnet i billigkurven. Men selv billigkurven klarte ikke å rette opp inntrykket. Dice drepte BF. Bare det at det havnet på topp i Norges verste møkkablekke "IT-avisen" burde være advarsel nok for de fleste! Bf1 er et knallbra BF spill! Synes det er på høyde med de andre gode bf spilla Hva mener du er feil med dette da? Kanskje du ikkje har noen venner å spille med? Spillet ER helt konge når man spiller i squad med venner. Slik det skal spilles 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 23. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2017 Alle her har skjønt at DU ikke liker BF1 Vice, holder nå vettu! BF1 er fremdeles et knallbra spill. Lagspill med klanen, masse kalde granater samt denne låten.. måtte fredagskvelden komme kjapt https://www.youtube.com/watch?v=8H1UhxpvEyo 2 Lenke til kommentar
Helden Skrevet 23. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2017 Fredag! Jaaa. Idag blir det full rulle. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2017 Sikkert postet før men noen forskjeller er det jo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Bf1 er et knallbra BF spill! Synes det er på høyde med de andre gode bf spilla Hva mener du er feil med dette da? Kanskje du ikkje har noen venner å spille med? Spillet ER helt konge når man spiller i squad med venner. Slik det skal spilles Alt virket så simpelt og noobbifisert. Veldig "run & gun" preg. Spilte ikke så stor rolle lenger hvilken klasse man valgte. Nå var det enten sniper eller "noe annet" som gjaldt. Sniper-klassen har alltid vært OP stort sett gjennom alle BF, men nå ble den favorisert til det latterlige, gjennom både klasse og map-design. I tillegg ble det mye lettere å treffe, selv for en som meg som aldri spiller sniper. Fly ble også en vits. Nå kunne man bare klikke på kartet og så spawnet man direkte i flyet. Og etter et par minutter var man ekspert på å fly også... Har fortsatt noen venner som spiller BF1 en sjelden gang, og det er helt klart mest moro å spille med venner, men har hatt utrolig mye gøy i BF3/4 i random squds også. BF1 fremsto som en "re-skin" av Battlefront Endret 23. juni 2017 av Vice Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2017 Hva er vitsen med at man får poeng for hvor mye man treffer folk? Virker meningsløst og noe som bare er lagt til for å glede 14-åringer. Spilte ikke dette mye selv, men har prøvd det. Syns krigsfølelsen var ganske sterk, grafikk og mangel på sikt likeså. Litt svak våpenfølelse og arcadepreget bevegelse dro kraftig ned. Samme med mengden av eksplosiver. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2017 Er det en squad jeg kan joine? Alt for lite folk som samarbeider.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Er det en squad jeg kan joine? Alt for lite folk som samarbeider.. Ja, PM sendt. Nick: Nzz1 Endret 25. juli 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2017 hvor ofte spiller dere egentlig og går det på discord / teamspeak / ventrilo? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2017 hvor ofte spiller dere egentlig og går det på discord / teamspeak / ventrilo? discord, og når det ikkje er ferie så er det BF monday og en del ganger i uka ellers. Ca etter kl 8 om kvelden når ungene har lagt seg. Vi er vel i gjennomsnitt 35-40 år. Peak på 47 eller.no 1 Lenke til kommentar
Helden Skrevet 21. august 2017 Rapporter Del Skrevet 21. august 2017 Vi spiller hver fredag, en gjeng, av og til er vi en squad og noen ganger opptil tre squader Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2017 Rapporter Del Skrevet 21. august 2017 Hva er discorden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2017 Rapporter Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Discord, software for chat, enkeltvis eller i grupper. Har bare brukt appen på telefonen når jeg spillte Mario Kart på Switch. Funker godt til sitt bruk i grunn Endret 21. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2017 Rapporter Del Skrevet 21. august 2017 Discord, software for chat, enkeltvis eller i grupper. Har bare brukt appen på telefonen når jeg spillte Mario Kart på Switch. Funker godt til sitt bruk i grunn Vet jo åpenbart hva Discord er. Mente linken som brukes. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. august 2017 Rapporter Del Skrevet 21. august 2017 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Discord_(software) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå