Nizzen Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Live om nytt innhold til BF1 https://www.twitch.tv/ea Hjelper ikke med nye maps når selve gameplayet er så dørgende kjedelig. Det er bare fordi du suger i spillet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Live om nytt innhold til BF1 https://www.twitch.tv/ea Hjelper ikke med nye maps når selve gameplayet er så dørgende kjedelig. Det er bare fordi du suger i spillet Jeg har gjort det bedre enn deg i alle BF spillene, så tror ikke det er grunnen. 2 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Live om nytt innhold til BF1 https://www.twitch.tv/ea Hjelper ikke med nye maps når selve gameplayet er så dørgende kjedelig.virker jo som at du finner masse glede i å henge i en tråd om spillet og fortelle andre hvor mye du misliker det, så det kan jo ikke være helt bortkastede penger? 5 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Live om nytt innhold til BF1 https://www.twitch.tv/ea Hjelper ikke med nye maps når selve gameplayet er så dørgende kjedelig. Det er bare fordi du suger i spillet Jeg har gjort det bedre enn deg i alle BF spillene, så tror ikke det er grunnen. Ohhhh snapp! 3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Hvordan finner man det ut egentlig, at en har gjort bedre? K/D er ikke greia lenger, det er så gammeldags måte å måle skills i BF1 iallefall. Endret 11. juni 2017 av nagina Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Hvordan finner man det ut egentlig, at en har gjort bedre? K/D er ikke greia lenger, det er så gammeldags måte å måle seg på. Den som er best teamplayer kanskje? Er jo tross alt et lagspill... Poeng per minutt viser iallefall om man gjør noe for laget Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Andel seire over tid viser jo om man har bidratt til seier. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Andel seire over tid viser jo om man har bidratt til seier. 64% på conquest. Så må vel ha gjort noe possitivt Topp 150 heal ca i verden 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Håper folk har sluttet med bf4. Jeg har #1 Norge RPG on inf! 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Håper folk har sluttet med bf4. Jeg har #1 Norge RPG on inf! Og jeg har 12 tusen med mortar, og over 1000 med både eod bot og suav! 2 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 14. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2017 Er det noen dato på Nivelle night map som skal komme nå i juni? Lest at Nivelle nights blir som Fort de Vaux med tanke på gameplay. Greit nok det Lenke til kommentar
XU Skrevet 14. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2017 Er det noen dato på Nivelle night map som skal komme nå i juni? Lest at Nivelle nights blir som Fort de Vaux med tanke på gameplay. Greit nok det Fant dette, "We don't have a hard release date set just yet, but based on the patch releases for the past few months, you can expect both the map and the patch to be released in the very last week of June." 2 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 14. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Takker XU. Er det for oss som har Premium? Edit: Ser det gjelder de med Premium samt de som har DLC They shall not pass. Endret 14. juni 2017 av JetzBullet Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2017 Jeg liker ikke natt mapper. Vet at mange liker dem, men jeg synes at det bare er stress. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 21. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Nivelle Nights er ute samt Premium 2xp for de som liker sånt Endret 21. juni 2017 av JetzBullet Lenke til kommentar
Helden Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Brettet virker veldig greit egentlig. Men ser ut som det er lett for at lagene bare løper i sirkel som i fort devaux Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Litt for stort, og litt skuffende at det ikke er mørkere ... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Vi får håpe Battlefield 2 blir bedre Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Vi får håpe Battlefield 2 blir bedre Jeg tror det spillet allerede eksisterer 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2017 Vi får håpe Battlefield 2 blir bedre Jeg tror det spillet allerede eksisterer Det gjør vel strengt tatt BF 1 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå