Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke registrere deg, den er open :)

Måtte man ikke registrere seg innen 21. august?

Spiller ikke så stor rolle. Nok å gjøre om dagen. Har litt fri når det kommer offisielt! :)

https://twitter.com/poodlecorp

Looks like poodlecorp is DDOSing EA servers, making it hard to log in.

Forstår ikke sånne ting jeg. Er det en fjortiss som ble eid og bestemte seg for å gå all in på EA? Kan de ikke gjøre som alle andre som blir frustrerte - wank off! Ikke ødelegge for andre?

Eller er det en politisk agenda bak?

Lenke til kommentar

Forstår ikke sånne ting jeg. Er det en fjortiss som ble eid og bestemte seg for å gå all in på EA? Kan de ikke gjøre som alle andre som blir frustrerte - wank off! Ikke ødelegge for andre?

Tror ikke det, er trolig snakk om en drittsekk som er ute etter oppmerksomhet. Det er ikke uvanlig at slike folk DDoS-er populære events  :grumpy:

Lenke til kommentar

Trenger ikke registrere deg, den er open :)

Måtte man ikke registrere seg innen 21. august?

Spiller ikke så stor rolle. Nok å gjøre om dagen. Har litt fri når det kommer offisielt! :)

https://twitter.com/poodlecorp

Looks like poodlecorp is DDOSing EA servers, making it hard to log in.

Sikkert noen som fant ut at 1200 kr for et spill og season pass er noe i overkant å betale. Typisk EA! Synd at de gjør det samme med bf1 som de gjor med battlefront, håper bare ikke at vanilla bf1 har like lite innhold som det!

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å se folk mens jeg skyter. Er det bare jeg som er mongo?

Med siktet og "i veien" og skyting så sliter jeg med å se hvor motstander beveger seg... = dårlig aiming...

Jepp. Elendig våpenfølelse og oversikt. Virker også som man må tømme flere skudd en noensinne inn i folk før de går ned. Mulig det har blitt enda mer noobifisert slik at "run and gun" med skudd fra hofta er det som gjelder nå. Har ikke testet så mye.
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe problemer med å se folk mens jeg skyter. Og har prøvd alle klassene.

Har ikke problemer med dette selv. Synes det er ganske oversiktlig å fint. Men jeg liker ikke at vanlig bolt action rifler ikke er standard våpen. Hvorfor i alle dager finnes ikke den våpen klassen som ble desidert mest brukt i ww1 i spillet? Det finnes bare som sniper rifle med kikkert sikte. Jeg har ingen ting imot at de tar seg friheter å har med våpen som ble brukt i svært lite antall i løpet av krigen. Men la oss nå i alle fall STARTE med rifler.

Biler og tanks som beveger seg raskere enn dagens kjøretøy blir også dumt. Men for all del det er gøy, så kan leve med det. Flyene derimot synes jeg er veldig al right. Fart og manøvreringsevne er helt innafor hva jeg forventer i ett spill som ikke utgir seg for å være en simulator.

Alt i alt er jeg fornøyd med hva jeg har prøvd så langt, dette blir absolutt kjøp fra min side. Jeg er vel i mindretall her. Men gleder meg veldig til å se hva de snekrer sammen i singel player. Jeg ber bare på mine knær om at de teite våpen kassene ikke er tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å se folk mens jeg skyter. Er det bare jeg som er mongo?

Med siktet og "i veien" og skyting så sliter jeg med å se hvor motstander beveger seg... = dårlig aiming...

Jepp. Elendig våpenfølelse og oversikt. Virker også som man må tømme flere skudd en noensinne inn i folk før de går ned. Mulig det har blitt enda mer noobifisert slik at "run and gun" med skudd fra hofta er det som gjelder nå. Har ikke testet så mye.

Ehh hææ. Jeg syns det er helt motsatt. Aldri vært så bra våpenfølelse i et BF spill før og folk går ned ekstremt raskt kontra BF4 hvor man måtte tømme magasiner i folk. Mulig du var på en server med høy latency? Måtte det ha vært. I tillegg er det krystallklart å sikte. Men du må disable Weapon DOF (Depth of Field) Den legger på en motion blir når du sikter.

Lenke til kommentar

Det er jo noen våpen som f.eks har magasin som stikker opp eller ut som gjør at det er vanskelig å se når man bruker de. Men om våpenet så slik ut og fungerte slik så er det jo sånn det må være.

Synes feelingen på inf delen er helt nydelig. Den medic rifla man kan unlocke med 21 skudd. M1907 trur jeg den heter er noe av det diggeste jeg har vært borti.

Også sykt sjarm å bruke Gewehr uten sikte som sniper. minner om Engi med k98 i bf1942 :D

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...